به مناسبت یوم اله ۲۲ بهمن و دهه فجر

جشن انقلاب در مسجد ابوالفضل (ع) محمد آباد بهاباد برگزار شد

بهاباد ( پانا) در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن جشن انقلاب اسلامی یکشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم و تعدادی از مسوولان در مسجد ابوالفضل (ع) شهر بهاباد برگزا رشد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن انقلاب در مسجد ابوالفضل (ع) محمد آباد بهاباد برگزار شد

رییس شورای اسلامی استان یزد در مراسم جشن یادشده با اشاره به اهمیت و جایگاه ایام الله دهه فجر، گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام وظیفه دینی و ملی همه ماست و همه ما در این زمینه مسوولیت داریم.

سید محمود میرابوالقاسمی بهابادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب ، عنوان کرد: انقلاب ایران ثمره بیداری اسلامی مردم ایران و رهبری عالمانه امام خمینی(ره) بود و به همین دلیل باید این نقش و رسالت به نسل جدید انتقال یابد.

رییس شورای شهر بهاباد در ادامه با بیان اینکه امروز حفظ انقلاب مهمتر از دستاوردهای آن است، گفت: باید با پیروی از خط ولایت و بیداری و بصیرت، راه شهدا و آرمان‌های انقلاب را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه چهار عامل ایمان به خدا، پیروی از ولایت و وجود رهبری معظم ، صبر و بردباری در مقابل مشکلات و وحدت و همدلی برای حفظ دستاوردهای انقلاب بنا نهاده شد، گفت : ولایت مداری و بصیرت موجب پیروزی انقلاب شد.

میرابوالقاسمی بهابادی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب ،اضافه کرد: «با قدوم مبارک امام امت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پای همه ابرقدرت‌ها برای همیشه از این سرزمین کوتاه شد و امروز به‌عنوان قدرت نخست منطقه ای می‌توانیم ایفای نقش کنیم و رسالتی که انقلاب داشته به بهترین شکل پیدا شده است.»

وی با بیان اینکه انقلاب، ایران را از وابستگی به بیگانگان نجات داد، گفت: مردم پیش از انقلاب هیچ حقی در تعیین سرنوشت خود نداشتند حتی مقامات کشور نیز از سوی بیگانگان انتخاب می‌شدند، این اوج ذلت یک ملت است که دیگران برای آنها تصمیم‌ بگیرند در حالیکه انقلاب اسلامی به ما آبرو و عزت داد

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب ادامه داد: قدرت دین و قدرت ملت ها یکی از این دستاوردها بود، وحدت و مقاومت و ایجاد فضای همدلی بین شیعیان و اهل سنت رمز موفقیت ماست چراکه مردم عراق خط مقاومت را انتخاب کردند.

رییس شورای عالی استان ها بابیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد انقلاب باید به دستاوردهای بی نظیر نظام توجه کنیم خاطرنشان کرد:استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: حکومت جمهوری اسلامی نگذاشت در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور را جدا کنند.

رییس شورای شهر بهاباد با اشاره به اینکه انقلاب باعث رشد و تعالی کشور در زمینه های مختلف شد، عنوان کردد: دشمن همچنان در حال توطئه علیه انقلاب است.

اجرای سرود ، تئاتر ، شعر و مسابقه از دیگر برنامه های جشن انقلاب دربهاباد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار