اجرای سرود 1357 نفری در روز راهپیمایی 22 بهمن توسط دانش‌آموزان ناحیه 4 شیراز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس امروز، ۲۱ بهمن‌ماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان پیشتاز تشکیلات این سازمان در ناحیه 4 شیراز در قالب گروه همسرایان فجر در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سرود 1357 نفری در روز راهپیمایی 22 بهمن توسط دانش‌آموزان ناحیه 4 شیراز

محسن کلاری با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی بیش از 6 سال است که متولی اجرای سرود 1357 نفره در راهپیمایی است، افزود: این سرود با محوریت حضور همه جانبه دانش‌آموزان در روز ملی کشور و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و رشادت‌های این روز در یک حماسه ملی برگزار می‌شود که هر ساله با حضور 1357 دانش آموز پیشتاز استان فارس شور و نشاط خاصی را به فضای راهپیمایی می بخشد.

او ادامه داد: آنچه امروز بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب برای ما حائز اهمیت است انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل چهارم انقلاب است.
او، لازمه ایجاد ارتباط نسل حاضر و دانش‌آموزان با انقلاب و آرمان‌های شهدا را در درک هویت ملی و دینی دانست و افزود: در همین راستا مضمونی که برای سرود امسال در نظر گرفته شده دو اثر است که یکی درباره عشق و علاقه ایرانیان به وطن و میهن دوستی است و دیگری اجرای یک سرود در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

کلاری ادامه داد: امیدواریم بتوانیم دانش‌آموزان را با شعار اولیه انقلاب که "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" است بیشتر آشنا کنیم و امسال نیز این روز ملی مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی است که دانش‌آموزان ما باید درس تربیت اجتماعی و سیاسی خود را از این رویداد بگیرند و خود را برای آینده کشور مهیا سازند.

او در خصوص مجری اجرای این سرود گفت: اجرای این سرود را ناحیه 4 شیراز برعهده گرفته است و دختران مقطع متوسطه اول پیشتاز از 5 مدرسه ناحیه 4 شیراز، اجرای این سرود را برعهده دارند، که امروز ۲۱ بهمن ماه برای هماهنگی بیشتر و اجرای آزمایشی گردهم جمع می‌شوند و مانور یاوران انقلاب را اجرا می‌کنند.
این ۱۳۵۷ نفر دانش‌آموز نماینده سایر دانش‌آموزان عاشق سرزمین ایران و انقلاب هستند که با اجرای پرقدرت و حماسی خود در جمع مردم و مسئولان در روز ۲۲ بهمن شور و شوق خاصی را به برگزاری جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌بخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار