محمدی: آموزش و پرورش متولی رسمی آموزش در زمینه مدیریت بحران به دانش آموزان است

تهران (پانا) - حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران در آیین رونمایی از اولین کانکس امداد و نجات در دبیرستان امام جعفرصادق(ع) منطقه18 از اهمیت آمادگی همگانی برای مقابله با حوادث در مدارس سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: آموزش  و پرورش متولی رسمی آموزش در زمینه مدیریت بحران به دانش آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آیین رونمایی از اولین کانکس امداد و نجات در منطقه 18 و دومین در شهر تهران با حضور محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران، کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، فروتن مدیرآموزش و پرورش منطقه 18، نورایی رئیس مدیریت بحران منطقه18، فیاض شهردار منطقه، رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی و سایرنهادها و ارگان ها در دبیرستان امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

درابتدا محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران بیان کرد: آمادگی برای مقابله با حوادث، نیاز اساسی و ضروری همگان است، ما متولی رسمی آموزش در حوزه های مختلف به خصوص مسائل جدید روز که تحت عنوان مدیریت بحران مطرح می شود، هستیم و باید بتوانیم خوب اجرا کنیم و خوب آموزش دهیم.

وی افزود: مهمترین اصل در مدیریت بحران آموزش می باشد، آموزش هایی که با آن آشنا شدید نشان دهنده حفظ آرامش هنگام بروز حادثه است که امیدواریم با تمرین امروز مفهوم آرامش را درهنگام بروز حادثه درک کرده باشید و به خانواده هایتان انتقال بدهید.

محمدی درخصوص همکاری نهادها بیان کرد: با همکاری سایر نهاد ها مخصوصأ شهرداری، امیدواریم امکانات لازم برای مواقع اضطراری، آماده و نحوه استفاده از آن را به دانش آموزان آموزش دهیم.

درحاشیه این آیین فروتن مدیرآموزش و پرورش منطقه18، وجود کانکس‌های امداد و نجات در مدارس را موجب اطمینان خاطر دانش آموزان دانست و گفت: وجود کانکس‌های امداد و نجات در مدارس، باعث افزایش آمادگی خودامدادی و دگرامدادی در زمان وقوع حوادث در شهر تهران می‌ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار