مدیرکل بنادر و دریانوردی: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه دریایی و بندری در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه دریایی و بندری در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در بندر چابهار خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه دریایی و بندری در سیستان و بلوچستان

بهروز آقایی اظهار کرد: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه دریایی و بندری با ارزش 4 هزار و 980میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد فرصت اشتغال برای 1002 نفر از برنامه های این اداره کل در ایام ا... دهه فجر است.

او ادامه داد: آغاز عملیات احداث مخازن ذخیره سازی گاز مایع LPG به روش B.O.T با سرمایه گذاری هزار و 420 میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغالزایی برای 145نفر و عملیات ساخت 2 باب مخازن نگهداری فرآورده های نفتی به روش B.O.T با هزار و 820 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد 240 شغل از جمله این پروژه هاست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه رادیویی سواحل استان در باند VHF با ایجاد 60 فرصت اشتغال تاکید کرد: با اتمام این پروژه پوشش رادیویی خطوط ساحلی جنوب شرق کشور جهت ارائه خدمات ایمنی و نجات به شناورها تکمیل می شود.

او افزود: انبار ترانزیت 10هزار مترمربعی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و داکینگ 3 فرورند شناور خدماتی در این ایام به بهره برداری می رسد.
آقایی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی منجر به PM سه انبار در بندر شهید بهشتی، تعمیرات اساسی منجر به PM شش هزار متر مربع ابنیه در بندر چابهار و خرید و نصب دکل های مخابراتی و عملیاتی در سطح بنادر تابعه استان از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار