همایش یاوران انقلاب در شاهین دژ برگزار شد

ارومیه (پانا) -همایش شهرستانی یاوران انقلاب با حضور مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ ، رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی ، مسئولین استانی و شهرستانی و دانش آموزان پیشتاز در محل مجتمع شهید شهرتی شاهین دژ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش یاوران انقلاب در شاهین دژ برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ در این همایش اظهار داشت : بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، آینده این کشور را ترسیم و تضمین می کند و باید برای نسل جوان تبیین شود.

اسعدی ادامه داد : امروز در حالی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم که رتبه شش عرصه نظامی، رتبه چهارم تولید علم و رتبه دوم نانو فناوری در جهان را داریم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، آینده این کشور را ترسیم و تضمین می کند؛ افزود: باید پیام بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان تبیین شود که سربلندی ایران اسلامی در گرو اعتماد به نفس و تکیه بر قدرت معنوی نیروی جوان و آینده ساز است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک جریان اجتماعی کلان در این کشور را در پی داشت؛ افزود : همدلی، وحدت و همراهی رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران بود.

مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ پیشتازان سازمان دانش آموزی را ظرفیت بزرگی در آموزش و پرورش دانست و افزود : 2480 دانش آموز در شاهین دژ عضو پیشتازان هستند وبرنامه های مختلف فرهنگی وهنری برگزار می کنند که این برنامه ها جهت تقویت تشکلهای دانش آموزی و میثاق با آرمانهای انقلاب می باشد.

سپس در ادامه عباس زاده رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان غربی در خصوص «برنامه‌های این سازمان در دهه فجر»، اظهار داشت: «یاوران انقلاب» عنوان برنامه‌ای است که در سطح ملی در دهه فجر و با حضور دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در همه شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه ملی، آشنایی دانش‌آموزان در خصوص علل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و اتفاقات صورت گرفته در دهه فجر است.

وی گفت: همایش یاوران انقلاب یکی از 40برنامه آموزش و پرورش در ایام الله دهه مبارک فجر است و همایش یاوران انقلاب با شعار همکاری،همدلی وهمفکری و به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسری استان برگزار شد.

حسین عباس زاده افزود: همایش یاوران انقلاب در جهت تربیت اجتماعی دانش آموزان برگزار می شود.

گفتنی است در این مراسم اعضای گروههای پیشتازان سازمان دانش آموزی به اجرای برنامه های ویژه اردویی و اجرای سرودهای دسته جمعی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار