افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 960 میلیارد ریال پروژه در شهرستان دیر

بوشهر(پانا) - در دهه مبارک فجر 960 میلیارد ریال پروژه در دیر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 960 میلیارد ریال پروژه در شهرستان دیر

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران در دیر با تبریک دهه مبارک فجر عنوان کرد: 85 درصد اعتبارات افتتاح و 15 درصد دیگر مربوط به آغاز عملیات اجرایی است.
او در ادامه بیان کرد: در مجموع در دهه فجر 88 پروژه با 81 میلیارد تومان پروژه افتتاح و 9 پروژه با 15 میلیارد و 300 میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه کشاورزی کارهای خوبی صورت گرفته است، افزود: در حوزه درمان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده و در حوزه برق رسانی، و ساختمان فرمانداری و ساخت منازل ویژه مددجویان کمیته امداد اقدامات مهمی انجام شده که امروز این پروژه‌ها افتتاح شد.
گراوند با اشاره به افتتاح پروژه آب رسانی روستایی در دیر گفت: این پروژه که در 6 روستای دیر اجرا شد، در مدت کمتر از 5 ماه اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین در سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیر ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر افتتاح شد، این ساختمان در ۳ طبقه و در زمینی به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع و با ۵۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرستان دیر
با حضور استاندار بوشهر و خانم فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان دو پروژه ورزشی شامل ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرهای دیر و بردستان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
با حضور استاندار بوشهر ، همچنین، ۱۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در شهرستان دیر افتتاح شد.
افتتاح پروژه های برق رسانی در شهرستان دیر
دو پروژه نیرو رسانی، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق و ساختمان مدیریت برق دیر با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال افتتاح شد.
لازم به ذکر است در دهه فجر ۳۲ پروژه برق رسانی در استان با اعتبار ۴۱.۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شد.
افتتاح گلخانه آریا شمس آبدان
این گلخانه در زمینی به مساحت ۴.۲ هکتار در مدت ۷ ماه با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار