همایش ((یاوران انقلاب)) ؛

خرم آباد (پانا)_یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۲۰۰۰ دانش آموز آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش ((یاوران انقلاب)) ؛

به گزارش پانا، به مناسبت چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه سال دوم از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، همایش یاوران انقلاب یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه تختی خرم آباد و با حضور ۲۰۰۰نفر از دانش آموزان آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم آباد برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی درگفتگو با پانا درهمایش بزرگ دانش آموزی ((یاوران انقلاب)) که با حضور دانش آموزان آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم آباد برگزارشدگفت: در این مراسم که با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی،آموزش متوسطه،نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ،معاونت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و سایر مدیران و مسئولان سازمان دانش آموزی و ادارات شهرستان خرم آباد برگزار شد،حدود ۲۰۰۰ دانش آموز دختر عضو تشکیلات دانش آموزی به نمایش آموخته ها و توانمندی های تشکیلاتی خود پرداختند .

کیانوش احمدی عنوان کرد:دانش آموزان پیشتاز در این برنامه، آموخته ها و توانمندی های خود را با نظم و انضباط خاص و در قالب فعالیتهای گروهی به نمایش گذاشتند .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد ، اجرای همگانی سرودهای انقلابی، اجرای سرود در وصف سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، دلنوشته دانش آموزی و اجرای مانور در آیتم های رژه، چادر زنی، مخابره، فرامین گنگ، کوهنوردی و بازی های گروهی را از جمله برنامه های اجرا شده توسط دانش آموزان پیشتاز و عضو تشکل های سازمان دانش آموزی شرکت کننده در این مراسم عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در پایان هدف از برگزاری این همایش بزرگ را تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام (ره)،مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و شهدای نظام و انقلاب به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: دانش آموزان و فرهنگیان عزیز آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در روز ۲۲بهمن همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی دشمن شکن بیست و دوم بهمن شرکت خواهند کرد و یک بار دیگر پایبندی خود به نظام و انقلاب را به همه جهانیان ثابت خواهند نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار