مدارس کدام استان‌ها دوشنبه تعطیل است

تهران (پانا) - طبق اعلام روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور، مدارس تعدادی از مناطق و‌ شهرستان‌ها به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی تعطیل شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کدام استان‌ها دوشنبه تعطیل است

برخی از مدارس شهرستان‌های آذربایجان شرقی تعطیل اعلام شد

به گزارش مهر، در هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنایی تعطیل و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در اهر کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و کلیه مدارس شهری در تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مراغه کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل و مدارس ابتدایی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بستان آباد کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در اسکو و شهرجدید سهند کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در ایلخچی کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در نظرکهریزی کلیه مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در کلیبر و هوراند کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در هریس مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی در شهر هریس تعطیل و مدارس سایر مناطق شهری و روستایی شهرستان هریس با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مرند کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.

در خسروشاه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در صوفیان کلیه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در دهستان رودقات شیفت صبح تعطیل و کلیه مدارس شهر صوفیان و سایر روستاها در تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در خاروانا کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ورزقان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در آذرشهر و گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

نوبت صبح مدارس شهرستان بانه در روز دوشنبه تعطیل شد

بارش برف و برودت هوا نوبت صبح مدارس شهرستان بانه در تمامی مقاطع تحصیلی را تعطیل کرد.

با توجه پیش بینی هواشناسی مبنی بر کولاک شدید، وزش باد، برودت هوا و لغزندگی معابر و با موافقت فرمانداری شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شامل ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سطح شهر و روستاهای شهرستان بانه در نوبت صبح فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ماه۹۸، تعطیل می باشد.

همچنین امروز نیز نوبت صبح اکثر مدارس ابتدایی در استان کردستان تعطیل بود.

مدارس ریگان فردا در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس شهرستان ریگان در روز دوشنبه به دلیل تداوم طوفان شدید خبر داد.

امید سلاجقه در گفتگو با مهر اظهار کرد: مدارس شهرستان ریگان فردا دوشنبه (۲۱ بهمن) به دلیل تداوم توفان شدید و پدیده‌ی گرد و غبار تعطیل است.

وی بیان کرد: مدارس شهرستان ریگان در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

طبق گزارش هواشناسی طوفان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شدت بیشتری خواهد گرفت.

مدارس ۳ شهرستان آذربایجان غربی تعطیل شد

روابط عمومی آموزش وپرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام‌کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس روستایی سه شهرستان استان تعطیل است.

روابط عمومی آموزش وپرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت شدید هوا و کولاک و احتمال لغزنده بودن جاده‌ها فردا دوشنبه در نوبت صبح مدارس چالدران در بخش روستایی تعطیل و شروع مدارس شهری یک ساعت تأخیر همراه خواهد بود.

این اطلاعیه می‌افزاید مدارس بوکان‌ابتدایی شهری و مدارس روستایی تعطیل و شروع کلاس‌های متوسطه دوره اول و دوم شهری با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

همچنین در سردشت و پیرانشهر مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی تعطیل و شروع مدارس شهری با یک ساعت تأخیر همراه است.

در شهرستان‌های ماکو و نقده شروع مدارس بایک ساعت تأخیر همراه خواهد بود.

تمام مدارس تبریز در روز دوشنبه تعطیل اعلام شد

تمام مدارس تبریز به دنبال بارش سنگین برف در روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی تبریز در نواحی پنجگانه این شهر روز دوشنبه در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

گفتنی است از ظهر امروز یک شنبه شاهد بارش سنگین برف و کولاک در شهر تبریز هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار