دعوت رئیس دانشگاه فرهنگیان از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان در پیامی به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ و تقارن آن با اربعین شهادت سردار سرفراز اسلام سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم به ویژه معلمان کشورمان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دعوت رئیس دانشگاه فرهنگیان از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾
سوگند به سپیده‏ دم (۱)
وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾
و به شبهاى دهگانه (۲)
وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾
و به جفت و تاق (۳)
وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾
و به شب وقتى سپرى شود (۴)
هَلْ فِی ذَلِکَ قَسَمٌ لِذِی حِجْرٍ ﴿۵﴾
آیا در این براى خردمند [نیاز به] سوگندى [دیگر] است (۵)

نهال پرثمر انقلاب اسلامی ایران که در بهمن ماه سال 1357 با رهبری خردمندانه، داهیانه و شجاعانه حضرت امام خمینی(ره) و با روحیه انقلابی و آزادیخواهانه آحاد ملت ایران غرس شد و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید و جانباز و آزاده انقلابی و دوران شکوهمند دفاع مقدس در این سرزمین پای گرفت، در دنیای معاصر شاهد مثالی از اراده ملی و عزم مردمی به نمایش گذاشت.
امروز که چهل و یکمین سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و پرچم آن به دست رهبری خردمند و آزاده‌ای چون حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام عزه) در اهتزاز است در این سال‌ها بدون شک بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری، ایمان و امیدواری به آینده این کشور افزوده شده است.

چهل و یک سال استقامت، ولایت‌مداری و پایمردی مردم ایران نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی، استقلال خواهی و عدالت جویی ملت همیشه در صحنه است که با وجود فشارهای همیشگی دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی، نشان داده است که این مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به ارزش‌های اصیل ایران اسلامی معتقد بوده و هستند.

در دومین سال از بیانیه گام دوم انقلاب، نظام و ملت همچنان استوار و مقاوم بر آرمان‌های خود تاکید و مسیر مشخص شده توسط آن پیر فرزانه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (دام فخره) را همچنان با قوت و استقامت ادامه می‌دهند. زیرا راه غلبه بر همه موانع، از جمله موانع دشمن ساخته، عبارت است از قوی شدن ملت سربلند ایران اسلامی.

این ایام مصادف شده است با چهلم شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در طول حیات پربرکت خود بر مبارزه با استکبار و ایادی منطقه‌ای آن تاکید داشت و در راه حفظ امنیت کشور و دفاع از ارزش‌های این انقلاب و نظام، جان عزیز خویش را فدا کرد. ترور شهید حاج قاسم به دست آمریکای جنایتکار علاوه بر نمایش عریان خوی ددمنشانه استکباری دولت جانی آمریکا و اسراییل کودک‌کش و ایادی منطقه‌ای‌اش، مدعایی بر حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی در راه پیموده شده گذشته است.

همچنین تقارن این ایام با ایجاد فضای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشان دیگری از همزادی و همراهی اسلامیت و جمهوریت این نظام برخواسته از خواست و اراده مردم دین باور است.

دانشگاه فرهنگیان ضمن دعوت مردم برای حضور پر شور و شعور در این انتخابات، تمام مساعی و همت و امکانات خود را برای برگزاری انتخاباتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهد بست و دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور یکصدا با سایر مردم شریف ایران، در پای صندوق‌های رای حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت.

دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن انقلاب شکوهمند است.

اینجانب ضمن دعوت آحاد مردم فهیم به خصوص دانشگاهیان محترم و ویژه‌تر دانشگاه شریف فرهنگیان به حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و قاطبه مدیران نظام بالاخص معلمان و دست اندرکاران دستگاه شریف تعلیم و تربیت، تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی، بهروزی و توفیقات روزافزون عزت مدارانه را برای همه ارکان نظام در خدمتگزاری به این ملت شریف، نجیب و غیور خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار