پلمب کافه رستوران متخلف در پایتخت

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمپ کافه رستورانی در پایتخت، به علت عدم رعایت قوانین خبر داد و گفت این واحد صنفی متخلف صبح روز گذشته با دستور مقام قضائی پلمب شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پلمب کافه رستوران متخلف در پایتخت

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: غروب روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی خانم و آقا در یکی از رستوران‌های حوالی خیابان نجات الهی رفتارها و ارزش‌های اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کافه رستوران مذکور شناسایی شد، افزود: تیمی از ماموران عملیات این معاونت برای بررسی موضوع به واحد صنفی مراجعه و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

مرادی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متصدیان این واحد صنفی بدون توجه به مقررات صنفی، کافه رستوران خود را در اختیار تعدادی خانم و آقا قرار داده اند، افزود: متاسفانه رفتارهای ضد ارزشی این افراد سبب جریحه دار شدن عفت عمومی و اعتراض مردمی شده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستور قضائی واحد صنفی پلمب و هر دو متصدی متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار