دبستان دکتر احمد ارشادی در لتحر کاشان گشایش یافت

کاشان (پانا) - همزمان با هشتمین روز دهه فجر آیین بهره برداری از مدرسه خیرساز در منطقه لتحر کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دبستان دکتر احمد  ارشادی در لتحر کاشان گشایش یافت

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: دبستان دخترانه دکتر احمد ارشادی، دارای شش کلاس و یک‌هزار و ۸۴۰ مترمربع است و برای ساخت آن ۲۰ میلیارد ریال صرف شده است.
حسین مقنی در آیین بهره برداری از مدرسه دکتر احمد ارشادی اظهار کرد: این واحد آموزشی با دو طبقه دارای سالن نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و اتاق بهداشت است و در مدت یک سال ساخته شد.
وی با اشاره به تحصیل ۲۰۰ نفر دانش‌آموز در این مدرسه تصریح کرد: نیکوکاران کاشان در سال جاری با اختصاص اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال، 11 واحد آموزشی را در این شهرستان ساخته شده اند.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت کارگاه فنی -تخصصی اتومکانیک هنرستان استاد تمنایی کاشان گفت: برای ساخت این طرح آموزشی با اعتبار هشت میلیارد ریال در زمینی با زیربنای ۳۵۰ مترمربع توسط محمد شوفرپور از نیکوکاران این شهرستان ساخته می شود.
مقنی افزود: در سال جاری، نزدیک به ۶۳ هزار دانش‌آموز در بیش از ۳۷۰ واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال دارند که یک سوم این مدارس نیازمند بازسازی است.
مدرسه ساز کاشانی گفت: امیدوارم از طرف خداوند آنقدر استطاعت و توانایی داشته باشم که هر سال یک چنین مدرسه ای را بتوانم برای استفاده دانش آموزان کشور بسازم.
احمد ارشادی اظهار کرد: ساخت این مدرسه حاصل صبوری و همرامی مردم منطقه لتحر، کمک های اداره آموز ش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان است و از کسانی که من را در ساخت این مدرسه همراهی کردند بسیار سپاسگزارم.
نماینده کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: عظمت کاشان به مردمش است و مایه مباهات است که ۷۷ درصد از مدارس این شهرستان را خیرین ساخته اند.
سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به پیگیری برای ساخت مدرسه برکت در منطقه لتحر گفت: یونیت دندانپزشکی مدرسه دکتر ارشادی برای استفاده تمام مدارس منطقه به صورت مشارکتی با اختصاص ۵۰ درصد اعتبار توسط وزارت آموزش و پرورش و ۵۰ درصد از طرف خیران تهیه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار