اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ساری 

ساری (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان ساری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ساری 

به گفته سرهنگ مهدی باقری در سطح شهرستان ساری مسیر راهپیمایی از "میدان ساعت - خیابان جمهوری - چهار راه شهر آشوب - خیابان فردوسی - بلوار آزادی به مقصد میدان امام " برگزار خواهد شد و محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان های شهر اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی از ساعت 7 صبح روز سه شنبه 22 بهمن ماه اعمال خواهد شد، افزود: این محدودیت در"میدان شهدا - سه راه کشاورز- خیابان شیخ طبرسی- خیابان خاقانی- تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا - خیابان جام جم" و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان" آزادی " اعمال می شود.

سرهنگ باقری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند، خواست، از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند.

او افزود: شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت "کیاسر" و استان "سمنان" را دارند از کمربندی "سلیم بهرامی" و بلوار "کشاورز" و کسانی که قصد تردد در مسیر شمالی را دارند از بلوار "روح الله" تردد کنند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می شود از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار