پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت ارتحال آیت‌الله طبرسی

ساری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت رحلت آیت الله نورالله طبرسی پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت ارتحال آیت‌الله طبرسی

متن پیام علی‌رضا سعدی‌پور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ رحلت آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه سابق ساری و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردیده است.

این روحانی جلیل القدر، به موازات مجاهدت‌های علمی و ترویج معارف دینی، از سال‌های آغازین نهضت حضرت امام خمینی (ره) فعالیت‌های مبارزاتی چشمگیری داشته و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر مسئولیت‌های متعدد و اثرگذار، به ویژه در جایگاه نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، فعالیت‌های دینی و علمی و ترویج معارف دینی را با جدیت استمرار بخشیده و آثار ماندگاری از عمر گرانمایه خود بر جای گذاشته است.

آیت الله طبرسی، همواره در طول این سال ها، حامی دلسوز نظام تعلیم و تربیت دیار علویان بوده و جامعه فرهنگی استان را از رهنمودها و اندیشه های والای خود بهره مند ساخته است.

این جانب به نمایندگی از فرهنگیان و دانش آموزان مازندران، درگذشت یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) را به محضر مقام معظم رهبری، علمای معزّز و طلاب گرامی، مردم شریف و ولایت مدار استان به خصوص بیت معظم ایشان و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای روح آن عارف و مبارز نستوه، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

علیرضا سعدی پور

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار