معاون پرورشی و فرهنگی  اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان:

همایش یاوران انقلاب یک کلاس درس تربیتی است

اهواز (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی  اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در همایش 2000نفری یاوران انقلاب نواحی 4گانه اهواز گفت : همایش یاوران انقلاب یک کلاس درس تربیتی است .

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش یاوران انقلاب یک کلاس درس تربیتی است

مهدی رفیعی دهکردی در حاشیه برگزاری مانور 2000نفری نواحی 4گانه اهواز ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار پانا بیان کرد:باور ما این است که این همایش یک رویکرد جدید در تربیت است و تربیت دانش آموزان را در چهارچوب مدرسه خلاصه نکرده و هرگونه تحول جامعه و هر حرکت ما انسان ها وابسته به مدرسه است.

رفیعی دهکردی در ادامه افزود : در آموزش و پرورش طراحی محیط تربیتی را داریم. این طراحی زمینه تربیت در دانش آموزان را فراهم می­ کند.

رفیعی خاطرنشان کرد: باور ما این است که دانش آموزان استعدادهایی داردند و ما باید محیط تربیتی را مناسب با نیاز آنها طراحی کنیمتا استعداد های آنان شکوفا شود . امروز برنامه­ درسی دانش آموزان در این کلاس، درس دهه ­ی فجر است و دهه­ ی فجرارزش های خود را داشته و همچنان آنها را حفظ می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد : گفتمان انقلاب و شهدا ،آزادی خواهی ،عشق به وطن و گفتمان همفکری و همدلی و همکاری کلید واژه هایی است که ما باید در این کلاس تمرین کنیم.

در ادامه این برنامه علیرضا مسرور مسئول سازمان دانش آموزی استان خوزستان ضمن تبریک دهه­ی فجر به تمام دانش آموزان پیشتاز و همه­ی ملت عزیز ایشان در سخنان خود چنان تاکید کرده که همه­ی دانش آموزان با هکاری و کوشش آینده­ی این کشور را، آینده ای روشن تر قرار بدهیم.

مسرور تاکید کرد: سعی می­کنیم فضای آموزش و پرورش را برای زندگی عموم مهیا کرده، رسالت سازمان دانش /اموزی ایجاد تقویت و محیط شاد در مدارس است. او ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان این آینده سازان کشور بتوانند با سربلندی و با افتخار دوران مدرسه را سپری کرده و به حلقه­ مدیران ارزشمند جامعه بپیوندند.

خبرنگار: ریحانه رشیدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار