شرکت در انتخابات، حق و تکلیف است

مشهد(پانا)-معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شرکت در انتخابات حق ماست تا بتوانیم در ساختن کشورمان سهم داشته باشیم و تکلیف ماست تا این انقلاب مستدام و مستحکم بماند .

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در انتخابات،  حق و تکلیف است

ایرج سعاتمند در همایش یاوران انقلاب که به میزبانی ناحیه هفت و با حضور دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی برگزارشد ضمن تبریک دهه فجر گفت: تاریخ تمدن ایرانی حدود هفت هزار سال قدمت دارد که در این مدت تا حدود ۱۱۳سال پیش نظام حاکم بر ایران مبتنی بر ارای ملت نبود.

او ادامه داد: ۱۱۳سال پیش مردم ایران انقلاب مشروطه ای کردند که درخواست انان مشارکت در انتخابات و اینده ملتشان بود ؛در این مدت تا سال ۱۳۵۷ هفده مجلس تشکیل شد و بعد از ان مردم آزاده ای که خواستار ازادی و حکومتی بر مبنای مکتب انسان ساز اسلام بودند انقلابی کردند که امام راحل از ان به عنوان انفجار نور یاد میکنند ؛ از ابتدای انقلاب اسلامی ۳۹ انتخابات برگزار شده است و این بیانگر موفقیت انقلاب ما در عرصه آزادی است.

او افزود: انتخابات هم حق و هم تکلیف ماست؛حق از ان جهت که ما باید بتوانیم مسیر سرنوشت خود را خودمان مشخص کنیم و تکلیف است از ان جهت که اگر ما همگی همت و غیرت خود را در انتخابات نشان دهیم عزت و استقلال کشورمان حفظ می شود و کشور های بیگانه جرئت نخواهند کرد به حرمت استقلال این انقلاب چشم داشته باشند .
وی خاطر نشان کرد: امسال ۵۸ملیون نفر میتوانند رای بدهند که از این تعداد ۲ میلیون ۹۳۱ هزار نفر انها رای اولی های عزیز هستند که امید است شما رای اولی ها با بصیرت و غیرتتان استقلال و ازادی ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار