افزایش ۱۰۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر از افزایش ۱۰۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۰۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر

در ادامه سفر استاندار بوشهر به شهرستان دشتستان برای افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت دهه فجر، مرکز شبانه روزی بستر درمان شهر تنگ ارم در زمینی به مساحت ۶۴۰ متر مربع با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
زمین احداث این مرکز درمانی توسط یک خیر بنام حسن رضایی اهل تنگ ارم اهدا شده است.
همچنین در ادامه، ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در زمینی به مساحت ۱۲۴۰ متر مربع و با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال افتتاح شد.
استاندار بوشهر در این مراسم با اشاره به افتتاح ۵ طرح درمانی در دشتستان به مناسبت دهه فجر گفت: مدیر بانوی شبکه بهداشت دشتستان عملکرد خوبی داشته و بانوان مدیر نشان دادند در عرصه مدیریت ظرفیت های بسیار خوبی دارند.
او با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصد تخت بیمارستانی در استان بیان کرد: در حوزه درمان استان بوشهر کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده است.
در ادامه سفر استاندار بوشهر به دشتستان؛ گراوند با استقبال مردم روستای نظر آقا وارد این روستا شد و یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۸۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد افتتاح شد.
همچنین با حضور استاندار بوشهر، طرح بهسازی کانال نظر آقا که بخشی از طرح آبیاری دشت دالکی است به طول ۲۳ کیلومتر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
هدف از اجرای این طرح رفع مشکلات کم آبی در مواقع بحرانی و توزیع عادلانه آب در کل باغات تحت پوشش است.
تعداد نخیلات تحت پوشش کانال دشت دالکی یک میلیون و ۳۵۶ هزار اصله نخل است.
کانال نظر آقا که به نمایندگی از کل کانال دشت دالکی افتتاح شد ۱۲۰ هزار اصله نخل هم تحت پوشش دارد و قرار بود در مدت یک سال افتتاح شود، اما با تلاش و همت مسوولان و پیمانکار پروژه این طرح در مدت ۶ ماه تکمیل شد.
با حضور استاندار بوشهر ۵ پروژه عمران شهری در شهر سعدآباد با اعتبار ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.
این پروژه ها شامل ساختمان اداری شهرداری، احداث جزایر ترافیکی میدان امام خمینی (ره)، جدول گذاری بلوار شهدا، احداث کانال دفع آب های سطحی ‌ و زیرسازی جدول گذاری و پیاده روسازی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار