مدیرکل آموزش و پرورش در همایش سپاس سردار:

دانش آموزان و معلمان، ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در همایش سپاس سردار تأکید کرد که دانش آموزان و معلمان، ادامه‌دهنده راه شهدای میهن باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان و معلمان، ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

علی‌رضا سعدی‌پور در همایش استانی پویش فرهنگی سپاس سردار که با حضور احمد حسین‌زادگان استاندار، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دلبری معاون هماهنگی استان‌های سازمان دانش‌آموزی و حجت‌الاسلام محمد کاظمی مشاور فرهنگی سپاه قدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: یاد و خاطره امام راحل، شهدای وطن از جمله شهدای دانش آموز و معلم و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و امیدواریم شما دانش آموزان در کنار معلمان ادامه دهنده راه شهدای میهن باشید.

او ادامه داد: امروز حدود ۲۰هزار دل نوشته شما دانش آموزان به این همایش رسید اما باید از خود بپرسیم چرا سردار سلیمانی سردار دل‌ها نام گرفت؟ با کمی دقت در می یابیم شهدای عزیز ما مدیریتی داشتند به نام مدیریت نفوذ در دل ها.

وی در معرفی سردار شهید سلیمانی به دانش آموزان گفت: اخلاص سردار از همه پررنگ تر بود، داشتن ایمان و اعتقاد قوی به آموزه های دینی و اسلامی دیگر ویژگی او بود و خصوصیت دیگر وی صداقت در گفتار و کردار بود اما نکته مهم دیگر وفاداری به ولایت فقیه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه افزود: این شهید بزرگوار در همه صحنه ها در کنار رهبری معظم حضور داشت زیرا الگوی وی حضرت عباس علمدار کربلا بود و این خصوصیات سبب شد میلیون ها عاشق و دلداده در تشییع پیکر سردار شرکت کردند و ما نیز ما باید وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولی فقیه نشان دهیم.

وی همچنین گفت: در سند تحول به عنوان بالاترین سند آموزش و پرورش تصریح شده است، دانش آموزانی ایثارگر، ولایتمدار، وطن دوست، ... در تراز جمهوری اسلامی تربیت شوند.

سعدی پور خاطرنشان کرد: سردار مدیریت جهادی، دلداده های فراوانی در جغرافیای زمین دارد، امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی سلیمانی های دیگری تربیت کنیم.

وی در پایان با تشکر از دانش آموزان در اجرای برنامه ها تاکید کرد: در اجرای برنامه ها استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای ما ارزشمند و موجب افتخار است.

در همایش "سپاس سردار" دانش آموزان مازندران برای ابراز دلدادگی خود به شهید سلیمانی، 20 هزار دلنوشته خطاب به سردار نوشتند و به دبیرخانه طرح ارسال کردند که صاحبان ۲۴ دلنوشته برتر در این مراسم تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار