کارشناس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران:

حضور دانش آموزان در مانور یاوران انقلاب نشان دهنده دفاع آنان از ارزش های انقلاب اسلامی است

ورامین (پانا) - مراسم مانور یاوران انقلاب شهرستان ورامین با حضور ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان در مانور یاوران انقلاب نشان دهنده دفاع آنان از ارزش های انقلاب  اسلامی است

در این مراسم غلامی کارشناس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران در سخنانی اظهار کرد: با مراجعه به قرآن کریم منش های دوازده گانه سازمان دانش آموزی که احترام به بزرگتر و ادب ،کمک،نظم پذیری وقانون ،مسئولیت پذیری،عدل وانصاف ،شجاعت ودلیر هستند رادرک خواهیم کرد.

او در ادامه گفت: این عوامل نشان دهنده آن است که ما میخواهیم دانش آموزانی تربیت کنیم که در جامعه و خانواده بعنوان دانش آموز پویا و خلاق با تربیت اجتماعی شناخته شوند.

غلامی اذعان کرد: ما الان در زمان جنگ نیستیم اما حضور شما در مانور یاوران انقلاب نشان دهنده این است که از ارزش های انقلاب دفاع خواهید کرد.

اوبیان کرد: حضور شما دانش آموزان در برنامه های مختلف سازمانو تشکلهای دانش آموزی نشان از آن است که مسئولیت پذیر ی در شما وجود دارد و این به معنای حضور دانش آموزان در صحنه است.

کارشناس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران خاطر نشان کرد: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی محبوب دلها بود و متعلق به تمام کشور است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار