برگزاری یادواره شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - یادواره شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهیدان شهر قدس با حضورجمعی از مسئولین فرهنگی به میزبانی آموزشگاه دخترانه شهید رستمی درحسینیه شهدای گمنام شهرقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در شهرقدس

این یادواره با شکوه به منظور زنده نگه داشتن یاد سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و حسن‌علی رستمی و یاداوری جایگاه و نقش و فعالیت های ارزنده این دو شهید گرانقدر در انقلاب اسلامی ایران به میزبانی آموزشگاه دخترانه شهید رستمی در حسینیه‌ی شهدای گمنام شهرقدس انجام شد .

در این مراسم صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه تصریح کرد : ما امروز گردهم آمدیم تا یاد این دو شهید گرانقدر را در این ایام خدایی زنده کنیم و یادآور ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان در پشتیبانی از راه و روش و سنت امام راحل و کسانی که یاری رسان این انقلاب برای براندازی رژیم استبدادی و شاهنشاهی پهلوی بودند و در شکوفایی انقلاب اسلامی سهیم بودند باشم .

او اذعان کرد : ما امنیت حال و حاضر کشور عزیزمان ایران و اقتداری که هم اکنون در سطح منطقه و بین‌الملل داریم را مدیون انقلاب اسلامی و حضور بابرکت چنین افرادی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و مسئولیت ماست که از اقتدار ملی خویش پاسداری کنیم .

محمدی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد : شما دانش‌آموزان مسئولیت دارید و متعهد هستید تا از باورها و ارزش‌های میهن اسلامی خویش دفاع کنید و حافظ امنیت اقشار مختلف کشور خویش و پاسدار تمامیت عرضی میهن اسلامی عزیزمان ایران باشید و قدردان خون لاله های پرپر شده‌ی وطن خویش باشید .

خبرنگار:آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار