توسط دانشگاهیان دانشگاه فنی وحرفه ای استان سمنان صورت گرفت:

دیدار با خانواده طاهری، جانباز گرانقدر انقلاب اسلامی

سمنان (پانا) - دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با جانباز خانم طاهری دیدار کردند و ضمن ادای احترام به این خانواده یاد و خاطره جانبازان این سرزمین را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده طاهری، جانباز گرانقدر انقلاب اسلامی

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان اظهار کرد: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رخ بین تصریح کرد: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جانبازان عزیز، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

وی تأکید کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیورمردان نزد خدا محفوظ است، بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، کمترین کاری است که هر ایرانی و انسان کاملی می‌تواند برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام دهد و به آنها احترام بگذارد.

حجت الاسلام رخ بین افزود: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

وی خاطرنشان کردند: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

شایان ذکر است در این دیدار جمعی از همکاران دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به همراه نماینده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده جانباز گرانقدر طاهری در منزل ایشان دیدار کرده و در پایان با تقدیم هدیه ای از ایشان قدردانی شد.

جانباز خانم طاهری در این دیدار، خاطراتی از زمان جانبازی خود بیان نموده و در ادامه بر ضرورت تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی و تکریم ایثارگران تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار