راه‎ اندازی بوفه دانش آموزی بدون فروشنده در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از راه اندازی بوفه دانش آموزی بدون فروشنده درمدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‎ اندازی بوفه دانش آموزی  بدون فروشنده در مدارس استان اردبیل

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در گفت وگو با پانا اظهار کرد: بوفه صداقت، درستکاری و اعتماد در مدارس این استان در حال گسترش است و دانش آموزان با حضور در فروشگاه، کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پول آن را در صندوق می‌گذارند و هیچ نظارتی بر روی فرایند خرید انجام نمی‌شود.

او بیان کرد: به گفته علمای تربیتی این نوع فروشندگی تعهد اجتماعی مردم را افزایش می‌دهد و برای تکریم دانش آموزان اعتمادسازی آنان بسیار موثر است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان درباره حس مسئولیت‌پذیری دانش آموزان گفت: نظر به اینکه آینده سازان میهن عزیز اسلامی با دستان پرتوان این عزیزان توسعه خواهد یافت و قطعاً وزرا و وکلا و مسئولان آینده کشور این قشر عظیم و فرهیخته خواهند بود.

اصغری بیان کرد: اهداف تربیت دینی که رسالت اصلی دستگاه عظیم تعلیم و تربیت است ما را براین داشت تا فرصت‌هایی را ایجاد کنیم که دانش آموزان بتوانند صداقت، امانتداری و مسئولیت پذیری را تمرین و خود را برای پذیرش مسئولیت های سنگین این نظام که حاصل خون شهیدان به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموزاست، آماده کنند.

او تصریح کرد: ما با اجرای این طرح و ایده می‌خواهیم به نوجوانان و جوانان کشورمان اطمینان دهیم که ما به شما اعتماد داریم و شما را سرمایه‌های اصلی این نظام می‌دانیم و دیر یا زود این عرصه را به شما خواهیم سپرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار