طرح های عمرانی بخش فشافویه در جنوب تهران با حضور استاندار تهران افتتاح شد

فشافویه(پانا9 - هم زمان با دهه مبارک فجر، طرح‌های عمرانی بخش فشافویه در جنوب تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران و جمع دیگری از مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح های عمرانی بخش  فشافویه در جنوب تهران با حضور استاندار تهران افتتاح شد

این آئین که با حضور مصطفی سالاری، رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیز همراه بود، با بهره‌برداری از درمانگاه عمومی شهدای فشافویه آغاز شد و۱۴۷ طرح عمرانی در ری طی دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

استاندار تهران در حاشیه این مراسم گفت: در دو بخش مسئولیت و سلامت اجتماعی در سالیان گذشته غفلت کردیم در صورتی که این‌دو مؤلفه یکی از مهم‌ترین بخش‌های افزایش رضایتمندی مردم است.

انوشیروان محسنی بندپی اضافه کرد: سرفصل خدمات تأمین اجتماعی باید معطوف افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد و امسال در شهرستان ری شاهد افتتاح حجم عظیمی از طرح‌ها بودیم که بیش از ۸ ماه دچار رکود شده بود و با پیگیری‌های فرماندار ویژه شهرستان ری از بدو انتصاب در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: ۱۴۷ طرح عمرانی درمانی آموزشی و تفریحی با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ری به بهره برداری رسید. فرماندار ری نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: درمانگاه عمومی شهدای فشافویه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

حسین توکلی کجانی اضافه کرد: همچنین در ادامه این برنامه‌ها، سوله ورزشی حجاب و مرکز فرهنگی دختران آفتاب حسن آباد فشافویه به مساحت یکهزار و ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: افتتاح بوستان خانواده حسن آباد فشافویه از دیگر طرح‌هایی بود که به مساحت پنج هکتار و با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران، نمایندگان مجلس، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مسئولان شهرری به بهره برداری رسید.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار