مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری : کار در واحد مهم و اثربخش گزینش دارای اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است

شهرری (پانا) - مراسم تکریم کارشناسان هسته گزینش آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری : کار در واحد مهم و اثربخش گزینش دارای اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است

در این مراسم بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با تقدیر از زحمات مهدی ایلکا در سمت کارشناس اسبق هسته گزینش و آرزوی موفقیت برای عباس میرزایی،کارشناس جدید وضعیت کمی و کیفی فعالیتهای این واحد را مطلوب ارزیابی کرد.

او در ادامه خواستار تلاش و دقت نظر بیش از پیش در حوزه کاری هسته گزینش با هدف کیفیت بخشی به برنامه های این حوزه شد و گفت: کار در واحد مهم و اثربخش گزینش دارای اهمیت و حساسیت بالایی است که معمولاً به افرادی دارای درایت ویژه و حسن ظن سپرده می شود.

عباس میرزایی پیش از این کارشناس واحد آمار و بودجه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری بوده و سابقه مدیریت و معاونت در مدارس، همکاری با هسته گزینش، کارشناسی واحدهای اموراداری و تشکیلات، مقطع تحصیلی فنی و حرفه ای و روابط عمومی را در کارنامه خود دارد.

مهدی ایلکا هم اکنون کارشناس مسئول واحد حراست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری است که از خردادماه سال 98 با حفظ سمت سرپرستی هسته گزینش منطقه را هم عهده دار بود.

آیین تکریم و معارفه کارشناس هسته گزینش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور اعضای شورای معاونان منطقه شامل معاونان پشتیبانی، پرورشی، آموزشی و کارشناسان واحدهای حراست، ارزیابی عملکرد و روابط عمومی برگزار شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار