آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در این استان طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: مطالعات اولیه و آماده‌سازی زمین برای احداث ٢١ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی انجام شده که به زودی مرحله‌ اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت دولت، بخش خصوصی و مردم اجرا می‌شود و در این بین وظیفه‌ اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اراضی موردنیاز و تسهیل در فرآیند صدور مجوزهاست.

وی بیان کرد: در مرحله‌ نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی، چهار هزار و ٨١٧ متقاضی نام‌نویسی کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: متقاضیان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir مراجعه کنند.

«حمزه لو»، ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت‌نام‌کنندگان برای برخورداری از مزیت‌های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند.

وی اظهار کرد: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح بود.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار