۱۱ دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس فارس اضافه شد

شیراز (پانا) - صبح امروز، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، از ۱۱ دستگاه آمبولانس پیشرفته در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور رئیس این دانشگاه، رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس فارس اضافه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آیین رونمایی از این خدمت جدید با تقدیر از اقدامات ارزشمند اورژانس فارس، گفت: تلاش نیروهای خدوم و زحمتکش اورژانس فارس بر کسی پوشیده نیست و در این زمینه از توانمندی‌های بالایی برخورداریم.

مهرزاد لطفی خدمات این مجموعه را از افتخارات دانشگاه دانست و افزود: از اولویت‌های مهم حوزه بهداشت و درمان، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت است که توسعه کمی و کیفی این خدمات در راستای تحقق این هدف، با جدیت تمام در حال انجام است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: با حمایت‌های بی دریغ مسوولان سازمان اورژانس کشور، رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون درمان دانشگاه، ۱۱ دستگاه آمبولانس جدید پیشرفته، به اورژانس فارس اختصاص داده شد.

دکتر «محمدجواد مرادیان» از نصب روزآمدترین تجهیزات پزشکی و امدادی در این آمبولانس‌ها خبر داد و گفت: در این آمبولانس‌ها جدیدترین تجهیزات روز دنیا نصب شده است و به دلیل قابلیت چهار چرخ متحرک قادر است در مکان های صعب العبور و لغزنده به راحتی تردد کند.

او هزینه هر یک از این آمبولانس ها را در حدود دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با افزوده شدن آمبولانس‌های جدید، بتوانیم آمبولانس‌های فرسوده را از ناوگان عملیاتی اورژانس فارس خارج کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار