معاون سازمان دانش آموزی قزوین:

شوراهای دانش آموزی در شورای مدرسه حق رأی داشته باشند

قزوین (پانا) - معاون سازمان دانش آموزی قزوین استان قزوین بر داشتن حق رأی شوراهای دانش آموزی در شورای مدرسه تأکید کرد و از مدیران مدارس خواست تا بستر این حرکت را فراهم آورند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی در شورای مدرسه حق رأی داشته باشند

نشست اعضای شورای دانش آموزی استان با رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین و رابط مجلس دانش آموزی برگزار شد.

محمود اصغری در این نشست با تأکید بر اینکه مدیران مدارس شوراهای دانش آموزی را در برنامه ها مشارکت دهند، اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی بازوهای توانمند مدارس و مدیران هستند و تجربه نشان داده است که هر جا از ظرفیت شوراها استفاده شده ما شاهد اجرای بسیار عالی برنامه ها بوده ایم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که مدیران مدارس باید به آن توجه کنند و نمایندگان شورای دانش آموزی استان نیز بر آن تأکید دارند، بحث حق رأی شوراها در شورای مدرسه است؛ چراکه مصوبات شورای دانش آموزی مدرسه در نهایت باید در شورای مدرسه تصویب و به مرحله اجرا گذارده شود به همین خاطر از مدیران مدارس می خواهیم که بستر این حرکت را فراهم آورند.

معاون سازمان دانش آموزی قزوین استان قزوین، بازدید نمایندگان شوراها از مدارس را یکی از اقدامات بسیار خوب دانست و تصریح کرد: ما عزم خود را در این زمینه جزم کرده ایم و مقرر شده است با قطب بندی مدارس استان، نمایندگان شوراها از 12 مدرسه بازدید کنند و در جریان امور شورای مدارس قرار بگیرند.

اصغری از برگزاری کارگاه توانمندسازی نمایندگان استان در مجلس شورای دانش آموزی خبر داد و گفت: ما یک کارگاه برای توانمندسازی دو نماینده استان در مجلس شورای دانش آموزی با حضور نمایندگان سابق برگزار می کنیم تا این دانش آموزان تجربیات خود را به نمایندگان فعلی که قرار است در مجلس شورای دانش آموزی شرکت کنند، انتقال دهند.

این فعال تشکیلاتی، با اشاره به برپایی انتخابات مجلس شورای دانش آموزی استان در هفتم اسفندماه، اعلام کرد: این انتخابات در هفتم اسفندماه با حضور نمایندگان شوراهای دانش آموزی در ساختمان شماره سه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار