برپایی 8 ایستگاه فرهنگی و هنری در راهپیمایی 22 بهمن 98 توسط آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران از برپایی 8 غرفه فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن و در مسیرهای منتهی به میدان آزادی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی 8 ایستگاه فرهنگی و هنری در راهپیمایی 22 بهمن 98 توسط آموزش و پرورش شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام نشانی ایستگاه فرهنگی 22 بهمن آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته آموزش و پرورش همراه و همدل با سایر امت حزب الله و مردم فهیم پایتخت و سراسر کشور در روز گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور گسترده ای در مراسم 22 بهمن خواهد داشت.

عبدالرسول کریمی افزود: به همین منظور علاوه بر تمهید مقدمات استفاده راهپیمایان عزیز از امکانات مدارس در مسیر از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی و از میدان صادقیه تا شمال میدان آزادی، امکان برپایی نمازجماعت در مدارس نیز با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراهم شده است.

کریمی اضافه کرد: منطقه 2 شهر تهران یک ایستگاه در تقاطع خیابان شهید گلاب و بزرگراه محمدعلی جناح، منطقه 5 یک ایستگاه بزرگراه محمدعلی جناح زیرپل شیخ فضل الله نوری، منطقه 6 یک ایستگاه کانونی در تقاطع خیابان انقلاب و برادران مظفر، منطقه 9 ایستگاهی در روبروی دانشگاه شریف جنب مدارس عاصمی، منطقه 10 در تقاطع نواب و رودکی برپا می نمایند و به ارایه خدمات فرهنگی و جشن ویژه دانش‌آموزان و سایر شهروندان عزیز مبادرت می ورزند.

معاون پرورشی و فرهنگی تهران همچنین نشانی 2 ایستگاه اداره بازنشستگی و سازمان دانش آموزی را نیز اعلام کرد و بیان داشت: اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران یک ایستگاه فرهنگی و خدماتی در ضلع شمالی خیابان آزادی نرسیده به یادگار امام (ره) برپا می کند و سازمان دانش‌آموزی تهران نیز در تقاطع خیابانهای برادران مظفر و انقلاب اسلامی در کنار کانون فرهنگی تربیتی نیایش برنامه های مختلفی را به نمایش خواهد گذاشت.

کریمی اظهار امیدواری کرد: در کنار خدمات ارزشمندی که ایستگاه های فرهنگی ارائه می نمایند دانش آموزان و اولیاء محترم مدارس خاطره ارزشمندی از راهپیمایی 22 بهمن 98 خلق نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار