برگزاری جلسه هم اندیشی شورای انجمن اولیا مناطق قطب غرب تهران

تهران (پانا) - با حضور ولی زاده، رئیس اداره ی توسعه ی انجمن های وزارت آموزش و پرورش جلسه هم اندیشی با منتخبین خانواده ها با شورای انجمن اولیا مناطق قطب غرب شهرتهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی شورای انجمن اولیا مناطق قطب غرب تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ،جلسه ای به منظور هم اندیشی با منتخبین خانواده ها با شورای انجمن اولیا مناطق قطب غرب شهرتهران به میزبانی آموزش و‌پرورش منطقه ۹با حضور ولی زاده، رئیس اداره ی توسعه ی انجمن های وزارت آموزش و پرورش ، خوش قدم رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان شهر تهران، محسنی نسب مدیرآموزش وپرورش منطقه ۹و مسئولین انجمن مناطق ۲،۵،۹،۱۰و استثنایی تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه ولی زاده با اشاره به چگونگی شکل گیری شورای مناطق و شورای استان،به نقش و جایگاه مهم انجمن اولیا پرداخت و خانواده ها را به مشارکت هر چه بیشتر در تمام ارکان تعلیم و تربیت دعوت کرد.وی از حمایت های وزیر محترم از جایگاه خانواده در برنامه ریزی و اجرای تصمیمات درآموزش و پرورش گفت.

همچنین درادامه مراسم، خوش قدم با اشاره به نقش مردم نهاد وغیردولتی بودن انجمن اولیا مدارس نقش انجمن را در پیشبرد اهداف ششگانه ی سندتحول بنیادین بسیار مهم واساسی برشمرد و ضمن اشاره به توجه ونظارت بیشتر خانواده ها به مبحث آموزش خانواده وچگونگی برگزاری بهینه ی این کلاس ها در مدارس،با توجه به آسیب های اجتماعی موجود بر اهمیت جایگاه مشورتی و نظارتی انجمن مدرسه تاکید نمود.

وی همچنین خدمات دفتر انجمن اولیا و مربیان به خانواده ها را در حوزه مراکز مشاوره پیوند،برگزاری کلاس های آموزش خانواده،مسائل مربوط به سرویس حمل و نقل دانش آموزی،ارایه مجله پیوند،تشکیل و ارتباط با انجمن اولیا مدارس و تا حد امکان حمایت های معنوی از خانواده های نیازمند، اشاره کرد.

سپس اعضای شورای انجمن مناطق نظرات و پیشنهادات خود را در راستای نقش واقعی خانواده در نظام تعلیم و تربیت ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار