جلسه آمادگی مقابله با ویروس کرونای جدید در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)- جلسه آمادگی مقابله با ویروس کرونای جدید با حضور رییس و کارشناسان حوزه سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان بوشهر و مسئولان مربوطه در محل دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آمادگی مقابله با ویروس کرونای جدید در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد

در این نشست تخصصی ، رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از همکاری عوامل دانشگاه علوم پزشکی با اداره کل آموزش و پرورش ، بالا بردن سطح سلامت دانش آموزان و والدین را یکی از مهم ترین اولویت های کاری مراقبین سلامت در مدارس عنوان کرد.
عبداله زارعی همچنین خاطر نشان کرد که آگاه سازی دانش آموزان در خصوص سلامت جسمی و روحی ، مقابله و پیشگیری از بیماری های واگیر ، مهم ترین اقدام مراقبین سلامت در مدارس می باشد.
در این راستا ، برگزاری دوره های آموزشی برای مراقبین و رابطین سلامت و انعکاس آن به دانش آموزان ، والدین و کارکنان در جهت بالا بردن سطح دانش و مهارت آنها با همکاری علوم پزشکی از پیشنهادات ارزنده در این نشست عنوان گردید.
در ادامه ، مهندس مهبودی کارشناس مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان نیز توصیه هایی را برای دانش آموزان ، معلمان و اولیاء در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری های حاد تنفسی بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار