افتتاح پنجمین پایگاه هوایی اورژانس استان فارس در داراب

شیراز (پانا) - پنجمین پایگاه اورژانس هوایی فارس با حضور مسئول پارلمانی ریاست محترم جمهور و جمعی از مسئولین استانی در داراب افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پنجمین پایگاه هوایی اورژانس استان فارس در داراب

رئیس سازمان اورژانس فارس، با بیان این خبر گفت: این پایگاه به همت تمام مسئولان اورژانس کشور، مسئولین استانی و شهرستانی راه‌اندازی شده است که امیدواریم نقش موثری در بالا بردن سطح سلامت آحاد مردم بلاخص مردم شریف شهرستان داراب داشته باشد.
محمد جواد مرادیان ادامه داد: استان پهناور فارس با مساحتی در حدود 123 هزار کیلومتر چهارمین استان پهناور کشور و از نظر حوادث ترافیکی اولین استان در کشور است که ارتقا سطح خدمات فوریت‌های پزشکی با امکانات موجود از نیازهای استان است
مرادیان در ادامه افزود: امکان دسترسی سریع به بیمار در نقاط صعب العبور توسط بالگرد و انتقال آن به مراکز درمانی، انتقال سریع بیمار از دیگر مراکز درمانی به مرکز استان و انتقال سریع عضوهای اهدایی از مراکز درمانی شهرستان‌ها به مرکز استان از فعالیت‌های مهم بالگرد اورژانس است.
وی همچنین گفت: پایگاه هوایی اورژانس داراب با هزینه ایی در حدود ۲ میلیارد تومان به مرحله عملیاتی رسیده است که سومین بالگرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پنجمین بالگرد اورژانس هوایی استان فارس و چهل و پنجمین پایگاه هوایی اورژانس در کشور محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار