همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب در منطقه بام وصفی آباد برگزار شد

بام وصفی آباد (پانا) -همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب در منطقه بام وصفی آباد با حضور مدیر سازمان دانش آموزی مجید مصباح ومعاون سازمان اسداله خاکستری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش تشکیلاتی  یاوران انقلاب در منطقه بام وصفی آباد برگزار شد

با حضور ریاست محترم سازمان دانش آموزی استان و مسئولین محترم منطقه بام و صفی آباد در محل کانون شهید رجایی صفی آباد برگزار گردید.

در این مراسم مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی استان در همایش یاوران انقلاب ضمن تبریک چهل و یکمین انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر،گفت: «آینده جمهوری اسلامی ایران و هر کشوری در دست دانش آموزان همان کشور است که با امید، ایمان، اراده و انگیزه به مملکت، ملت و نظام اعتقاد داشته باشند ، قطعا آینده آن جامعه خوب خواهد بود.»

وی در ادامه در سخنانی با تجلیل از برگزارکنندگان مانوریاوران انقلاب اظهار کرد: ملت بزرگ ایران از بهمن 57با ایمان به خدا و وحدت در مقابل رژیم پهلوی و استکبار جهانی ایستادند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم مردم ایران موجبات عصبانیت آمریکا را فراهم کردند و دانشجویان لانه جاسوسی را به تسخیر خود درآوردند.

وی خاطر نشان کرد: هر حرکتی در فعالیت های دانش آموزی با هدفی خاص و آموزش مهارتی ویژه شکل گرفته وعمده فعالیت های سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های ویژه در شرایط خاص با در نظر گرفتن نظم، انضباط و کار جمعی برای دانش آموزان است.

گفتنی است در این مراسم از کتاب دلنوشته های دانش آموزان پیشتازان مدارس منطقه با موضوع منم یک حاج قاسم دیگر رونمایی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار