یادواره‌ آسمانیان دفاع مقدس در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - یادواره‌‌ شهیدان هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیر آموزش و پرورش و مسئولین شهرری به میزبانی آموزشگاه دخترانه فتح در بهشت فاطمه (س)شهرقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره‌ آسمانیان دفاع مقدس در شهرقدس

در این مراسم صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس اظهار کرد : هدف از برگزاری چنین مراسم‌هایی این است که شما دانش‌آموزان عزیز با آرمان های امام راحل و شهیدان والامقام کشور عزیزمان بیعت کرده و ازآن پاسداری کنید .

او در ادامه اذعان کرد : ما اقتدار ، استقلال و آزادی و امنیت ملی حال حاضر کشورمان که از آن بهرمند هستیم را مدیون شهیدان دوران دفاع مقدس هستیم و این آسمانیان گرانقدر با فدا کردن جان خود از ایران زمین محافظت کردند .

محمدی بیان کرد : شما دانش‌آموزان مسئولین و مدیران آینده‌ کشورمان هستید و وظیفه شماست که یاد این شهیدان را گرامی دارید و از آرمان‌ها و باور‌ها و تمامیت عرضی میهن عزیزمان ایران پاسداری کنید .

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس تاکید کرد : شما دانش آموزان با ادامه تحصیل و افزایش سطح دانسته‌های خود و انتخاب شغل های مورد نیاز جامعه و توجه به جهت گیری های جامعه به خودکفایی ملی و افزایش و قدرت و امنیت ایران اسلامی یاری رسانید و به پیشرفت کشورتان کمک کنید و پاسدار پرچم برافراشته جمهوری اسلامی ایران باشید .

خبرنگار: آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار