در ایام الله دهه مبارک فجر:

دختران ناحیه یک قهرمان سی و یکمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان شدند

هرمزگان(پانا)-سی و یکمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان ویژه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دختران ناحیه یک قهرمان سی و یکمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان شدند

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از بندرعباس، محمود غیبی معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه در حاشیه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران در اجرای هرچه بهتر این مسابقات و تبریک به دانش آموزان قهرمان و برگزیده مسابقات، سطح کیفی این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این مسابقات با حضور ۷ تیم از مناطق و نواحی آموزشی از شرق استان سیریک رودان میناب و از مرکز استان نیز ناحیه یک ، ناحیه دو، هرمز و حاجی آباد برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات افزود: ناحیه یک بندرعباس امسال مقام اول این مسابقات را از آن خود نمود و به مرحله کشوری راه یافت و شهرستانهای میناب و آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود نمودند.
غیبی تصریح کرد: در رشته دو انفرادی ۱۰۰ متر این رقابت ها، هستی امامدادی مقام اول، مینا نامجو مقام دوم و ام البنین طلوعی مقام سوم را از آن خود نمودند.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد در تابستان سال آینده (مرداد ماه) تیم قهرمان با یار کمکی از بقیه مناطق به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.
گفتنی است این مسابقات به مدت دو روز از تاریخ ۱۶ الی ۱۷ بهمن ماه با حضور ۳۵ ورزشکار دختر در ورزشگاه خلیج فارس برگزار گردید و در پایان این مسابقات ۱۵ نفر از این دانش آموزان دختر برگزیده شدند که به ترتیب ۵ نفر مقام اول پنج نفر دوم و پنج نفر نیز در مقام سوم در ۵ ماده مختلف ورزش دو و میدانی را از آن خود نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار