علی رمضانی :ولایت مداری، میهن پرستی، مسئولیت پذیری و شجاعت دانش آموزان تشکل ها بر گرفته از زندگی شهدا است

ملارد (پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب شهرستان ملارد با حضورمدیرکل فرهنگی هنری، اردویی و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و یک هزار دانش آموز پسر تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی ملارد در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ثمری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
علی رمضانی :ولایت مداری، میهن پرستی، مسئولیت پذیری و شجاعت دانش آموزان تشکل ها بر گرفته از زندگی شهدا است

در این مراسم علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردویی و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی با تجلیل از برگزارکنندگان مانوریاوران انقلاب اظهار کرد: ملت بزرگ ایران از بهمن 57با ایمان به خدا و وحدت در مقابل رژیم پهلوی و استکبار جهانی ایستادند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم مردم ایران موجبات عصبانیت آمریکا را فراهم کردند و دانشجویان لانه جاسوسی را به تسخیر خود درآوردند.

وی در ادامه افزود:ملتهای منطقه هم با الگو گرفتن از مردم مسلمان ایران در کشورهای خود با حکام ظالم به مبارزه پرداختند و در این میان بود که گروه های جدیدی با عناوین داعش و جنبش های به ظاهر اسلامی ولی در ذات خود تروریست و مخالف اسلام ناب محمدی (ص) به وجود آمدند.

رمضانی بیان کرد:سپس دشمنان در سوریه و عراق به کشتار مردم بیگناه و نابودی زیر ساختها پرداختند و در ادامه شهیدحاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده دلاور سپاه قدس به عرصه مبارزه پای گذاشت و دشمن را از کشورهای منطقه با پیروی از منویات رهبری و خود را سرباز ولایت دانستن بیرون راند که عربستان مجبور شد برای حفاظت از خود پولهای زیادی را به سوی آمریکا سرازیر کند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردویی و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دشمن از رویارویی مستقیم با این سردار دلاور ترسید و او را بزدلانه ترور و به شهادت رساند که شهادت سردار دلها موجبات یک صدا شدن مردم و آزادیخواهان جهان و خون خواهی سپاهیان ما شدکه با موشک های خود پایگاه نظامی عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کردند و هنوز ترامپ و آمریکاییها در شوک این مقاومت جانانه مبهوت هستند.

وی تأکید کرد: در آموزش و پرورش نیز دانش آموزان ماهمگام و همراه با ملت بزرگ ایران، نهضتی در سازمان دآنش آموزی به پیروی از راه سردار دلها شهید قاسم سلیمانی بوجود آوردند.

این مقام مسئول ولایت مداری، میهن پرستی، مسئولیت پذیری و شجاعت دانش آموزان تشکلها را بر گرفته از زندگی شهدا دانست که در سرلوحه فعالیت های سازمان دانش آموزی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: هر حرکتی در فعالیت های دانش آموزی با هدفی خاص و آموزش مهارتی ویژه شکل گرفته وعمده فعالیت های سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های ویژه در شرایط خاص با در نظر گرفتن نظم، انضباط و کار جمعی برای دانش آموزان است.

در این مانور،امام جمعه ،مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش و سایر مسئولین ملارد نیز حضور داشتند.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار