مدیر کل آموزش پرورش اذربایجان غربی در همایش یاوران انقلاب:

بیانیه گام دوم انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، آینده این کشور را ترسیم و تضمین می کند و باید برای نسل جوان تبیین شود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود

همایش استانی یاوران انقلاب صبح امروز با حضور مسئولان استان در محل سالن شهید رجائی ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت: ۲۲۰هزار شهید تقدیم ریشه دار شدن انقلاب اسلامی ایران شده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: رمز پیروزی و پویایی و نشاط تمام آحاد ملت ایران و این مرزو بوم تنها در تبعیت از بیانات رهبری که همیشه در همه صحنه ها تاکید کرده و میگویند امید و اعتماد من به شما جوانان است و قبل از شما جوانانی در همه صحنه ها و جبهه های جنگ از کشورشان حمایت کرده و متولیان پیروزی این انقلاب شکوهمند اسلامی بوده اند.

ابراهیم محمدی گفت: قدرت ما قدرتی معنوی است و انقلاب ما انقلابی مردمی و عمل گرا و پایه های آن رامظلومان برای حمایت از محرومان تشکیل داده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی افزود: اگر درپیروزی این انقلاب شکوهمند شهیدانی از دست دادیم در کنار آن دستاوردهایی اعم ازعلمی فرهنگی اجتماعی وتکنولوژی بالایی رابدست آورده وتغییر کلانی در همه عرصه های کشور مان ایجاد کردیم.

محمدی خاطر نشان کرد: امروز در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم که رتبه شش عرصه نظامی، رتبه چهارم تولید علم و رتبه دوم نانوفناوری در جهان را داریم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، آینده این کشور را ترسیم و تضمین می کند؛ افزود: باید پیام بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه باور به نیروی جوان کشور باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد؛ گفت: سربلندی ایران اسلامی در گرو اعتماد به نفس و تکیه بر قدرت معنوی نیروی جوان و آینده ساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: دشمن امروز با پروژه نفوذ و هجمه های فرهنگی، اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار