در هشتمین روز دهه ی مبارک فجر محقق شد: ارائه 64 قلم لوازم خانگی در نمایشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان

بیرجند(پانا)همزمان با هشتمین روز از ایام ا... دهه ی مبارک فجر نمایشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان استان با 64 قلم کالای ایرانی در رده ی لوازم خانگی به ارزش 2 میلیارد تومان گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
در هشتمین روز دهه ی مبارک فجر محقق شد: ارائه 64 قلم لوازم خانگی در نمایشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان

معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با هشتمین روز از ایام ا... دهه ی مبارک فجر نمایشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان استان با 64 قلم کالای ایرانی در رده ی لوازم خانگی به ارزش 2 میلیارد تومان گشایش یافت.

سکینه ی طیبی صبح امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از کالای ایرانی، ارائه توانمندی بالای کالاهای ایرانی در رقابت با نمونه مشابه خارجی، بی اثر کردن تحریم های ظالمانه و ارتقای خدمات رفاهی، معیشتی به فرهنگیان استان دایر شده است.

او با اشاره به فعالیت یک ماهه ی این نمایشگاه از امروز نوزدهم بهمن ماه لغایت نوزدهم اسفند سال جاری در تعاونی مصرف فرهنگیان استان واقع در نبش چهار راه بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند، ابراز داشت: به منظور رفاه حال فرهنگیان محترم کالاهای این نمایشگاه با شرایط ویژه ی اقساطی در سه مدل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می شود.

معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تأکید کرد: این نمایشگاه با مشارکت دفتر صندوق ذخیره فرهنگیان در استان، تعاونی مصرف فرهنگیان خراسان جنوبی، تعاونی 15 خرداد، شرکت ها و برندهای معتبر تولید لوازم خانگی کشور در بیرجند دایر شده است.

طیبی اضافه کرد: انواع مختلف یخچال فریزر، تلویزوین، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی از مهم ترین اقلام عرضه شده در این نمایشگاه به شمار می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار