برگزاری همایش انگیزشی کنکور ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم منطقه زبرخان

زبرخان(پانا) - در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان پایه ی دوازدهم و افزایش آمادگی علمی و عملی آنها، همایش انگیزشی کنکور سال 99 با حضور رتبه برتر کنکور در سالن همایش های کانون شهید مطهری قدمگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش انگیزشی کنکور ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم منطقه زبرخان

معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه زبرخان با اشاره به اهمیت ترغیب دانش آموزان برای آماده سازی هر چه بیشتر درکنکور، اظهار کرد: بی شک تلاش همه دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش خدمت به تعلیم و تربیت جامعه است و دانش آموزان پایه ی دوازدهم سرمایه های هستند که بعد از سالها سرمایه گذاری باید شاهد پویایی آن‌ها باشیم.

مهدی میمری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی خاطرنشان کرد: همه انسان ها به دنبال موفقیت هستند و برنامه ریزی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد موفق است.

میمری افزود: دانش آموزان علاوه بر برنامه ریزی درست و اصولی باید تا لحظه کنکور آن را به صورت مستمر اجرایی کنند و از ادامه کار دلسرد نشوند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، توانمندسازی تحصیلی،ارتقای آگاهی دانش‎آموزان از کنکور و افزایش بهره‎وری درسی داوطلبان کنکور که با حضور علی عبداله زاده رتبه یک کنکور زبان انگلیسی و رتبه دو کنکور رشته علوم تجربی سال 97 برگزار شد، می باشد.

میمری همچنین ابراز امیدواری کرد که کسب عناوین برتر تحصیلی با جدیت و پشتکار دانش‌آموزان در کنار توجه اولیا امکان‌پذیر خواهد بود و با ظرفیت و پتانسیل موجود فتح قله‌های علمی توسط دانش‌آموزان منطقه زبرخان دور از انتظار نیست.

در این همایش علی عبداله زاده در خصوص اصول و شیوه های صحیح مطالعه و تست زنی و همچنین از تجارب خود، جهت موفقیت دانش آموزان زبرخان در کنکور 99 نکاتی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار