معاون جمعیت هلال احمر استان ؛

توان افزایی مربیان 10 استان برای طرح ملی امداد و نجات نوروزی

زنجان (پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: کارگاه توان افزایی ویژه بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروزی برای مربیان منتخب از 10 استان به میزبانی زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
توان افزایی  مربیان 10 استان برای طرح ملی امداد و نجات نوروزی

غفور آقاجانلو افزود: هدف از برگزاری دوره طرح ملی امداد و نجات نوروز 99 ارائه و یکسان سازی جدیدترین مطالب آموزش تخصصی جست و جو نجات در سوانح ترافیکی است.
وی تاکید کرد: ارتقای دانش و مهارت مربیان را در خصوص کار با تجهیزات امداد و نجات در حوادث جاده ای و ترافیکی، افزایش آمادگی و توان عملیاتی امدادگران و سرعت العمل در خدمت رسانی به حادثه دیدگان در حوادث جاده ای از دیگر اهداف برگزاری کارگاه توان افزایی طرح ملی امداد و نجات ویژه نوروز 99 بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: انتظار می رود مربیان بعد از سپری کردن دوره آموزشی طرح ملی امداد و نجات نوروزی، جدیدترین مطالب آموزشی و عملیاتی در سوانح ترافیکی را به مربیان، امدادگران و نجاتگران استان های خود که در این طرح نوروزی شرکت خواهند کرد، منتقل کنند.
آقاجانلو خاطرنشان کرد: در کارگاه توان افزایی طرح ملی امداد و نجات نوروز 99 مربیان از استان های زنجان، آذربایجان غربی، مازندران، کردستان، البرز، همدان، آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل و قزوین شرکت کرده بودند.
وی افزود: این دوره های آموزشی به مدت 2 روز در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات پایگاه پشتیبانی شمالغرب زنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار