پنجمین روز فجر 38 در مازندران؛ نمایش فیلم‌های «درخت گردو» و «ابر بارانش‌گرفته»

ساری (پانا) - پنجمین روز اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در مازندران امروز شنبه با روی پرده رفتن دو فیلم بخش سودای سیمرغ در سینما سپهر ساری ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین روز فجر 38 در مازندران؛ نمایش فیلم‌های «درخت گردو» و «ابر بارانش‌گرفته»

درخت گردو فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی مشترک ابراهیم امینی و حسین حسنی و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی است که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. پیمان معادی، مینا ساداتی، مهران مدیری و مینو شریفی بازیگران اصلی فیلم هستند.

داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی سردشت ساخته شده است.

فیلم سینمایی ابر بارانش گرفته به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و نویسندگی آرمان خوانساریان و مجید برزگر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد
نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی‌فر، ارشیا نیک‌بین بازیگران اصلی فیلم ابر بارانش گرفته هستند.

در خلاصه فیلم آمده است: سارا پرستار ۳۵ ساله و مجرب، به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست…

اکران فیلم های فجر سی و هشتم تا ۲۱ بهمن در ساری ادامه دارد و هر روز ۲ فیلم در سینما سپهر ساری طی ۳ سانس روی پرده می رود.

۱۳ فیلم از بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما سپهر ساری اکران می شود و ۵ فیلم نیز از بخش سیمرغ و پروانه ها در نوبت صبح برای دانش آموزان روی پرده می رود.

تماشای فیلم های نوبت صبح برای دانش آموزان با هماهنگی مدارس رایگان است و برای تماشای فیلم های عصر نیز بلیط اینترنتی در سایت www.iranconcert.com عرضه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار