کاهش 8 تا 15 درجه‌ای دما در بیشتر مناطق کشور

تهران (پانا) - مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تا 24 ساعات آینده بارش برف و باران در برخی مناطق کشور آغاز می‌شود گفت از فردا (20 بهمن) تا اواسط هفته دمای هوا بین 8 تا 15 درجه سانتیگراد در بیشتر مناطق کشور کاهش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 8 تا 15 درجه‌ای دما در بیشتر مناطق کشور

صادق ضیائیان در گفت و گو با پانا با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود اظهار کرد: از اواسط امروز (19 بهمن) گستره بارش مناطقی از سواحل مرکزی و غربی دریای خزر ، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فردا (20 بهمن) بارش برف و باران در نوار شمالی کشور ادامه دارد تصریح کرد: در برخی مناطق جنوب کشور نیز بارش باران ، گاهی با رعد و برق رخ می‌دهد.

به گفته ضیائیان در این روز در مناطقی از شمال غرب، غرب و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده برف و باران رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز دوشنبه (21 بهمن) بارش در مناطق ذکر شده ادامه دارد، گفت: روز سه شنبه (22 بهمن) بارش به مناطق مرکزی کشور کشیده می‌شود و طی روز چهارشنبه (23 بهمن) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت و برای نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از فردا تا سه شنبه (20 تا 22 بهمن) دمای هوا در بیشتر مناطق بین 8 تا 15 درجه کاهش می‌یابد. همچنین از امروز تا سه شنبه (19 تا 22 بهمن) در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد و فردا و پس فردا (20 تا 22 بهمن) دریای خزر و خلیج فارس طی روز دوشنبه به دلیل وزش باد شدید مواج و طوفانی خواهد بود.

وی در پایان درباره وضع جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (20 بهمن) نیمه ابری ، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (21 بهمن) نیز نیمه ابری تا ابری گاهی بارش باران و برف با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار