استاندار قزوین:

بیمارستان رحیمیان تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شود

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: بیمارستان رحیمیان تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شود و این ار اولویت های استان باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان رحیمیان تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شود

هدایت الله جمالی پور در به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در آستانه ۲۲ بهمن و اتتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی قرار داریم و چشم دشمن به این روز سرنوشت ساز دوخته شده است.

استاندار قزوین افزود: باید به این رویداد بزرگ ملی و مشارکت حداکثری مردم در آن توجه ویژه داشته باشیم چون امنیت و بقای نظام و انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: توجه به خواسته و رای مردم امری مهم است و باید مسوولان با احترام به مردم و پرهیز از نگاه سلیقه‌ای موجبات اعتماد و امیدواری مردم را فراهم آورند.

استاندار قزوین با اشاره به کمبودها و مشکلات استان در بخش صنعت،بهداشت،درمان و ...، خاطرنشان کرد: متاسفانه قزوین از بدو استان شدن با این مشکلات درگیر بوده که امروز برای مسوولان و مردم چالش‌های زیادی به وجود آورده است.

جمالی پور با بیان اینکه استان قزوین استحقاق بیشتری برای توسعه دارد، گفت: خوشبختانه امروزه، همدلی خوبی بین مسوولان استان وجود دارد که ما را برای حل این مشکلات کمک می‌کند.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه پذیرش مسوولیت در این شرایط حساس، امری خطیر و حق الناس است، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم به حقوق مردم متعهد بوده و از این فرصت برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب سعی کردند با روش‌های مختلف از قبیل جنگ و تحریم به ایران آسیب بزنند، افزود: اختلاف افکنی بین قوا و بی اعتبار کردن مسوولان در بین مردم، حربه جدید دشمن است و ما امروز با توطئه‌های پیچیده‌ای مواجه هستیم که اگر به این توطئه‌ها توجه نکنیم مطمئنا با چالش‌های بزرگی مواجه خواهیم بود.

جمالی پور اظهار کرد: امروز دشمن با استفاده از این حربه در تلاش برای برهم زدن قدرت جمهوری اسلامی است و اگر بخواهیم در برابر دشمن بایستیم باید وحدت داشته باشیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: با آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نزدیک به هزار میلیارد طرح در دست احداث و افتتاح است و ما برای سال آینده چند اولویت را در دستور کار قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: مهمترین برنامه توسعه استان احداث بیمارستان‌های ۷۰۰ و هزار تختخوابی استان است و دو خطه شدن راه آهن قزوین- تهران، تسریع انتقال آب شرب از سد طالقان به قزوین و تعیین تکلیف بیمارستان رحیمیان تا قبل از پایان سال به مردم از دیگر اولویت‌های استان هستند.

استاندار قزوین با اشاره به تحریم‌های دشمنان، اظهار داشت:باید در این شرایط در استفاده از منابع گاز و برق با هم همراهی کنیم و از اسراف و تبذیر پرهیز نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار