دانش آموزان از نمایش برتر استان در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کاشمربازدید کردند

کاشمر(پانا) - در ایام دهه فجر گروه تاتر عروسکی کانون کاشمر که در استان جزو سه گروه برتر بودند کار خود را برای تعدادی از مدارس منتخب کاشمر نمایش دادند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان از نمایش برتر استان در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کاشمربازدید کردند

نمایش عروسکی ‌"من گشنمه" به نویسندگی و کارگردانی مهدی اسحاقی در هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با ودو کاردیگر از چناران ومشهد به مرحله کشوری راه یافت.

در این تاتر بازیگران فرزاد آسوده که عروسک گردان برتر جشنواره معرفی شد به همراهامیر محمد رمضانیان ، حمید رضاعرفانی محمد سهیل خزاعی رضا ریحانی محمد طاهاحبیبی مصطفی کسنوی وامیر علی شارعی مسئول دکور وصحنه بودند .
اسحاقی نویسندگی و کارگردانی این تاتر بر عهده داشت. ومدارس از این تاتر زیبا استقبال خوبی به عمل آورده بودند وهمچنین مدیران مدارس در برگه نظرات خود نوشته بودند کار بسیار خوب بود وامیدوارم که بچه ها موفق ومعید باشند.
اسحاقی کارگردان برگزیده استان ومدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت بچه هایی که در نمایش اجرا می کنند بسیار بچه های با استعدادی هستند و حتی یک نفر از آنها در پشت همزمان 2 عروسک را می چرخاند وصدای آنها راهم خودش در می آورد ویکی از داوران در مشهد که بودیم گفت این کار آنقدر زیبا وپر معنی است که مخاطب آن را به راحتی درک می کند واز نظر من این است که این کار باید 100به اجرا برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار