بازگشت ۳۰ واحد صنعتی در بروجرد به مدار تولید

لرستان (پانا)- ۳۰ واحد صنعتی در این شهرستان به مدار تولید برگشته و تلاش می شود تا دیگر واحدهای راکد نیز مجدد احیا شود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت ۳۰ واحد صنعتی در بروجرد به مدار تولید

عبدالرحیم رحیمی، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تلاش می شود تا پل روگذر رودکی تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

او با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تاکنون ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد تایید صلاحیت شده اند.
معاون استاندار لرستان بیان کرد: ۲۸۴ هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که برای برگزاری انتخابات تاکنون عوامل اجرایی یک دوره آموزش لازم را فراگرفته و دوره های بعدی آموزشی نیز برگزار می شود.

رحیمی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود و دشمن را در راه رسیدن به برنامه های خود ناکام بگذاریم.
او ادامه داد: در دهه فجر ۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و کلنگ زنی شد که از این مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی روستاهای ۲ بخش مرکزی و اشترینان هزینه شده و در حوزه اقتصادی نیز پروژه هایی به بهره برداری رسید.

فرماندار بروجرد یادآور شد: پل رودکی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون برای این طرح ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و حدود ۶۰ میلیارد ریال دیگر برای آن نیاز است.
او همچنین گفت: در یک سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف شهرستان بروجرد هزینه شده، ولی نیازه که با توجه به موقعیت شهرستان می طلبد که بیش از این در شهرستان هزینه شود.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد بیان کرد: در دهه فجر کارخانه کاشی جم مجدد احیا شد که با راه اندازی این واحد ۶۸ کارگر مشغول به کار شدند که با احیای دیگر واحدهای تعطیل کارگران بیشتری مشغول به کار می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار