برگزاری نخستین مسابقات وزنه برداری بانوان در آبادان

آبادان (پانا) - نخستین دوره مسابقات وزنه برداری بانوان آبادان در چهار رده سنی برگزار و تیم‌های برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

نخستین دوره رقابت‌های وزنه برداری بانوان آبادان عصر روز جمعه 18 بهمن در رده های سنی نونهالان،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 4 تیم از آبادان، خرمشهر، اروندکنار و ماهشهر در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی زنده یاد دهداری برگزار شد.

احمد رضا ضرغامی مدیرکل اداره ورزش و امور جوانان سازمان منطقه آزاد اروند در اختتامیه این رقابت ورزشی گفت: رشته وزنه برداری در کشور نوپا است و تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران در سال ۱۳۹۶ تشکیل و لباس رسمی این تیم که منطبق با موازین اسلامی است در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد.

او در ادامه توضیح داد : با توجه به استعداد وزنه برداران مرد آبادان و کسب قهرمانی در سطح ملی و بین المللی و همچنین بخش پاورلیفتینگ بانوان آبادان ،جای خالی وزنه برداری بانوان در منطقه احساس شد و با پیگیری‌ های انجام شده، حدود سه است با موافقت فدراسیون وزنه برداری کشور و هیات وزنه برداری استان خوزستان تیم وزنه برداری بانوان آبادان تشکیل شد .

ضرغامی یادآور شد: اکنون ۲۰ وزنه بردار خانم در این تیم فعالیت می‌کنند و تمرین های تیم بانوان زیر نظر سهیلا روزبهانی از مربیان با تجربه آبادان در حال برگزاری است.

او تاکید کرد: تقویت آموزش مربیان توسط مربیان مطرح کشور از اولویت های ما محسوب می شود.

گفتنی است در این دوره از مسابقات تیم آبادان،اروندکنار، اول و دوم ، تیم خرمشهر و ماه شهر به صورت مشترک سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار