حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دوم به آمریکاست

هرمزگان(پانا)- امام جمعه بندرعباس در خطبه های امروز خود گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دوم ملت ایران به آمریکا است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دوم به آمریکاست

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های امروز خود با اشاره به سیلی نیروهای مسلح ما به آمریکای جنایتکار با هدف قرار دادن پایگاه نظامی آنان، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دوم ملت ایران به آمریکا است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم نیز اظهار داشت: باید به فکر تقویت تولید در استان باشیم و فرهنگ کشورمان را باید به سمت و سویی سوق دهیم که تولید کرامت پیدا کند.
خطیب جمعه بندرعباس گفت: توجه به کشاورزی ، باغداری و دامداری می‌تواند اقتصاد خانواده‌ها را تأمین و کشور را از وابستگی خارج کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باعث مصونیت انقلاب می شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران شهدا، اظهار کرد: خانواده مکرم شهدا و بخصوص مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمند جامعه ما هستند که باید قدر آنها را بدانیم و دستگاه‌های دولتی مدیون این خانواده‌های مکرم هستند.

گفتنی است، جمعی از اعضای خبرگزاری پانا و تشکیلات سازمان دانش آموزی هرمزگان نیز ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه بندرعباس حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار