استاندار البرز:

۷۰ درصد داروی کشور در استان البرز تولید می‌شود

تهران (پانا) - استاندار البرز گفت: بیش از ۷۰ درصد تولید و صادرات داروی کشور از استان تولید می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ درصد داروی کشور در استان البرز تولید می‌شود

به گزارش مهر، عزیزاله شهبازی ظهر جمعه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح نمایشگاه نمونه‌ای از دستاوردهای تولیدی و خدماتی البرز که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اجرای برنامه‌ها و خدمات مهم این نظام در ابعاد مختلف این نمایشگاه تنها نمایش دهنده بخشی از این دستاوردها می‌باشد.

وی با بیان اینکه علیرغم هجمه‌ها و تهدیدهای نظام تلاش شده است در بخش‌های مختلف با توسعه و پیشرفت روبرو باشیم، افزود: این توانمندی‌ها و دستاوردها در حوزه‌های مختلف دارویی، کشاورزی، دانش بنیان، شتاب دهنده‌ها و غیره در این برهه سخت تحریم‌ها محقق شده است.

استاندار البرز بیان کرد: این نمایشگاه ذره کوچکی از اقدامات، ابتکارات و خلاقیت‌های صورت گرفته است که عمده آنها با توانمندی فرزندان این مرز و بوم انجام شده است.

شهبازی تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های عظیم در بخش‌های مختلف در استان البرز اولویت خود را بر استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه گاهی با بررسی تولیدات هایتک جوانان ایرانی در البرز شگفت زده می‌شویم، گفت: تولیدات البرز نه تنها در استان بلکه برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

شهبازی افزود: البرز در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات ظرفیت‌های بزرگی دارد که در آینده نه چندان دور با گسترش بسترهای خدماتی از طریق شتاب دهنده‌ها، شاهد تحول عظیمی در این حوزه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برندهای شاخص و معتبری در استان البرز مستقر هستند، گفت: بیش از ۷۰ درصد تولید و صادرات داروی کشور از استان البرز صورت می‌گیرد.

استاندار البرز افزود: بیش از ۷۰ درصد از قطعه سازی کشور در استان البرز است و همچنین این استان قطب تولید ماکارانی و محل استقرار میز ماکارانی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار