بازدید مدیران مدارس شهرقدس از دبیرستان البرز تهران

شهرقدس (پانا) - همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین آموزشی و مدیران مدارس شهر قدس از دبیرستان البرز تهران بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیران مدارس شهرقدس از دبیرستان البرز تهران

در این بازدید که باحضور علی اصغر فانی ، وزیر سابق آموزش و پرورش ، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس و مدیران مدارس صورت گرفت،محمد محمدی ، مدیر دبیرستان هیات امنایی البرز پس از تبریک سالگرد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیگفت: در دبیرستان البرز 1900 دانش آموز در حال تحصیل هستند و قدمت این آموزشگاه 150 سال است.

وی بیان کرد:در شهر تهران دو دبیرستان دارالفنون و البرز بوده که مدرسه دارالفنون به موزه تبدیل شد ولی دبیرستان البرز همچنان به حیات آموزشی خود ادامه داده است.

وی در خصوص فضای فیزیکی دبیرستان البرز اظهار کرد:فضای این دبیرستان 50 هزار متر مربع می باشد که مجموعا تشکیل شده از آزمایشگاه های مجهز و زمین های ورزشی و ....

محمد محمدی مدیر دبیرستان البرز در مورد مدل مدیریت دبیرستان البرز گفت: هیچ مدرسه ای را نمی شود با حکمرانی مطلق اداره کرد لذا با دو عامل خیلی مهم هم تقریب نگرشها و هم توافق اغنایی می شود مدارس را اداره کرد.

وی اذعان کرد:اولین مدل مدیریتی دبیرستان البرز یکی رهبری 360 درجه می باشد یعنی سعی میشود 360 درجه از نیروهای بالا دستی مانند هیات امنا ،رئیس منطقه و...در سطوح مختلف اداره شود ودومین مدل مدیریت بازخورد 360 درجه است که در این روش با یک روش علمی به راحتی سیستم را باز خورد می گیریم وسومین مدل مدیریتی تحول در شوراهای مدرسه است و چهارمین فرهنگ عبودیت است.

وی افزود:نماز مسئله بسیارمهم است و نباید اجباری باشد وهمین نماز است که مدرسه را بیمه می کند.

خبرنگار: شایان میدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار