با حضور واعظی انجام شد

واگذاری دوهزار و پانصدمین واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل‌زده استان گلستان

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس‌جمهور روز جمعه بعد از افتتاح کارخانه تولید کاغذ تیشو در شهرستان آق‌قلا، دوهزار و پانصدمین واحد مسکونی احداثی در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به خانواده سیل‌زده واگذار کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری دوهزار و پانصدمین واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل‌زده استان گلستان

از مجموع 7هزار و 700 واحد تخریبی خسارت دیده از سیل استان گلستان 2 هزار و 500 واحد مسکونی شامل 2هزار و 232 واحد در روستاهای استان و 268 واحد در شهرهای آق‌قلا ، گمیشان، گنبد و مینودشت، آماده بهره‌برداری و واگذاری به سیل‌زدگان شده است.

مجموع اعتبارات تسهیلاتی و بلاعوض به واحدهای مسکونی ساخته شده مبلغ 2 هزار میلیارد ریال بوده که از مبلغ فوق حدود 1400 میلیارد ریال تسهیلات با سود کم و مابقی به صورت کمک بلاعوض به واحدهای مذکور تعلق گرفته است.

محمود واعظی در آیین تحویل واحد مسکونی به خانواده سیل‌زده آق‌قلایی با ابراز خوشحالی نسبت به اینکه بعد از گذشت حدود 11 ماه از حادثه سیل و تخریب کامل این خانه، خانواده در واحد مسکونی تازه‌ساز مستقر می شوند، گفت: دولت به قول و تعهد خود در مورد بازسازی کامل واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان عمل خواهد کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین با قدردانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اقدام موثر در ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی ناشی از خسارت‌های سیل، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که شما و خانواده امروز در یک واحد مسکونی محکم، سالم و جدید زندگی می‌کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار