استاد دانشگاه امام حسین (ع): مردم با انقلاب مشکلی ندارند اما می خواهند حقیقت را بشنوند

فیروز کوه (پانا) - مجمع اقشار بسیج شهرستان فیروزکوه با حضوراستاد دانشگاه امام حسین (ع) برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استاد دانشگاه امام حسین (ع): مردم با انقلاب مشکلی ندارند اما می خواهند حقیقت را بشنوند

دکتر احمدییکی از اساتید دانشگاه امام حسین (ع) درباره ارتباط میان انقلاب اسلامی و رسانه اظهار کرد: زمانی که انقلاب اتفاق افتاد موجب تعجب نظریه پردازان آمریکایی شد، در کتابی به نام برخورد تمدن ها از یکی از نظریه پردازان لیبرال از تمدن اسلامی صحبت به میان آمد که به سردمداری ایران بود.

او افزود: برای آنان خطرناک ترین تمدن، تمدن اسلامی بود زیرا موجب حیرت آنان شده بود که پس از ۱۴۰۰ سال در ایران فردی با لباس و ادبیاتِ پیغمبر چند هزار سال پیش می آید که بدون ثروت، قدرت، ارتش، اسلحه و... باز هم باعث می شود که مردم نسبت به او جذب شوند و انقلاب را رقم بزنند.

این مقام مسئول درباره صنعت فرهنگی گفت: ما در ایران کاری کرده ایم که جوان نسل اول انقلاب نباید دنبال آرمان ها و اعتقاد زیرا ما صنعت فرهنگی (سینما، تلویزیون، مراکز عباشی، تفریحی، فساد) را به این ها عرضه کردیم و جوانان با اینها خو گرفتند و جای تعجب است که یک جوان به واسطه حضور رهبر دینی انقلابی را رقم می زندوبه همین خاطر می گویند انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا می کند تا جایی که مقابل تمدن لیبرال قرار می گیرد.

احمدی تصریح کرد: نظریه پردازان لیبرال از نوع حکم رانی امام راحل با عنوان نظام معنایی در کتب سیاسی خود صحبت کردند و گفتند جهان وارد مرحله چهارم حکومت داری شد که مرحله اول هدایتِ مردم توسط پادشاهان با زور و قدرت، مرحله دوم طبقات اقتصادی و شوروی سابق، مرحله سوم صنعت فرهنگی اما مرحله چهارم حکومت نظام معنوی بود.

او با اشاره به جنگ هوشمند خاطر نشان کرد: آنان گفتند با استفاده از رسانه به گونه ای عمل کنند که ذائقه مردم را تغییر دهند و به همین خاطر با ایران وارد جنگ چند جبهه ای مانند جنگ فرهنگی، اقتصادی، نظامی و جنگ هوشمند شدند، در جنگ هوشمند همه جبهه ها وارد می شوند تا یک کشور را از پا در بیاورند؛واین جنگ نفوذ سیاسی، فرهنگی و امنیتی دارد.

احمدی درباره سخن رهبری درباره اثرات مشکلات اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایندمشکل اقتصادی مردم حل خواهد شد اما اثرات روانی حاصل از مشکل اقتصادی همچنان باقی مانده است، زیرا دشمنان تصویر سازی می کنند و از تغییر ذائقه حضرت امام استفاده می کنند که بر اساس اخلاص حضرت امام در میان مردم رخ می داد که رهبری درباره شهید سلیمانی فرمودند ،شهید سلیمانی سه ویژگی تدبیر، اخلاص و شجاعت داشت.

او در ادامه بیان کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی آمریکایی ها گمان می کردند که ایران پایگاه های آمریکایی حاشیه شهر عراق را بزنند،به همین خاطر تمام تجهیزات خود را به پایگاه عین الاسد بردند اما زمانی که ایران پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد آمریکایی ها حتی فکرش را هم نمی کردند و این اقدام ایران موجب آشفتگی رئیس جمهور آمریکا شد، اما قطره چکانی رسانه به شیوه ای بود که گویا اتفاقی نیفتاد زیرا آمریکا در گزارشات اولیه گفت که تلفاتی نداشتند اما در اخبار بعدی مشخص شد که چند نیروی آمریکایی کشته شدند و اخباری بعدی دیگر هیجانی برای مردم نخواهد داشت.

سخنران مجمع اقشار بسیج فیروزکوه گفت: مردم با انقلاب، سپاه و... مشکلی ندارند اما مردم می خواهند حقیقت را بشنوند، اگر در بعضی از موارد مردم نمی توانند تشخیص دهند شخصی انقلابی است یا خیر به خاطر تصویر سازی رسانه (دشمنان) است و این حربه دشمن در تصویر سازی محسوب می شود.

خبرنگار: فاطمه شاه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار