فرمانده سپاه فیروزکوه: امروزه با جنگ عقیده ها رو به رو هستیم

فیروز کوه (پانا) - فرمانده سپاه فیروزکوه در مجمع اقشار بسیج در شهرستان گفت: افتخار ما این است که به عنوان پاسداران نظام مقدس اسلامی بتوانیم از ثمره خون شهدا دفاع نماییم.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه فیروزکوه: امروزه با جنگ عقیده ها رو به رو هستیم

سرهنگ درویشی، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فیروزکوه در مجمع اقشار بسیج شهرستان اظهار کرد: همه می دانیم که در این برهه از زمان در صحنه عمل در میدان ها و عرصه های مختلف که نمایان گر این است که شانزده قشر بسیج تشکیل شد تا در این عرصه از انقلاب اسلامی دفاع نماید.

او افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که می توانیم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم و افتخار ما این است که به عنوان پاسداران نظام مقدس اسلامی بتوانیم از ثمره خون شهدا دفاع نماییم، الحمد الله در چهل سال انقلاب اسلامی ایران؛ همه مردم در همه صحنه ها در دفاع از انقلاب حضور داشتند و توانستند توطئه های دشمنان را به بهترین نحو خنثی کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به فرموده حضرت آقا برچیدن نظام فتنه، ایستادگی در مقابل نظام سلطه و... حضور مردم را می طلبد و ارتباط مدیران لایه های میانی با مردم تا بتوانند با ولایت امر نیز این ارتباط را برقرار کنند؛ مردم یاری، حل مشکلات مردم، حضور در صحنه های عمل، قرار دادن مردم و مسئولین در کنار یکدیگر و... وظیفه اقشار مختلف بسیج است، ظرفیت هایی وجود دارد و می طلبد در برنامه هایی که شکل می گیرد به صورت تخصصی بحث شود که بسیج طلاب، جهاد پزشکی، اداری، دانش آموزی و... در صحنه عمل چه کارهایی می توانند انجام دهند.

سرهنگ درویشی با بیان اینکه توطئه دشمنان هیچگاه پایان نمی یابد گفت: اگر ما توانستیم هم افزایی اقشار را داشته باشیم به بهترین نحو می توانیم عمل کنیم و مشکلاتی که وجود دارد را تا حدی حل کنیم، هم افزایی همت تمام اقشار را می طلبد، این وظیفه همه است که با تمام قدرت در صحنه ها حضور داشته باشیم، به گفته حضرت آقا ما در همه صحنه ها پیروز میدان هستیم، توطئه دشمن هیچ گاه تمام نمی شود.

او در ادامه افزود: فرهنگیان؛ دانش آموزان و دانشجویان عزیز بیشتر باید در صحنه عمل باشند، اگر برنامه ریزی دشمن به گونه ای باشد که شبهات آنان بر دو جامعِ عملِ ما در عرصه هایی که وجود دارد تاثیرگذار باشد مطمئناً می توانند به هر طریقی بر جوانان تاثیر بگذارند، امروزه با جنگ عقیده ها رو به رو هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با بسیجیان گفت: بسیج در همه عرصه ها باید حضور فعال داشته باشد، تحریم ها از اوایل انقلاب هم وجود داشت، از زمانی که یک انقلابی شکل می گیرد و تمام طومار استکبار را در هم می پیچد و شرق و غرب را نابود می کند مطمئناً توطئه ها بیشتر می شود، در اوایل انقلاب که تجهیزات، سپاه، بسیج و... وجود نداشتند توانستیم در مقابل استکبار بایستیم، حتی از شهرستان فیروزکوه هم بودند افرادی که فرزندانِ خود را فدای انقلاب کردند تا در مقابل دشمن ایستادگی کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه درباره انتخابات بیان کرد: برنامه های بسیج و بصیرت افزایی و روشن دلی وظیفه ما است، کسانی باید وارد مجلس شوند که انقلابی باشند، و در مقابل سلطه و استکبار بایستند، در عرصه های مختلفمانند شهادت سردار سلیمانی باید دفاع کند، افراد مجلس باید شجاع، دیندار و با تقوا باشند و دغدغه شان حل مشکلات مردم باشد، همه این ها به انتخاب خودمان بر می گردد.

وی گفت: هر زمان که توانستیم خودسازی داشته باشیم، تقوا پیشه کنیم، در همه امورات حضور داشته باشیم و از ولایت دور نشویم در همه عرصه ها پیروز میدان هستیم، وظیفه اصلی ما در مجلس حضور حداکثری ملت است و این امر به عنوان پشتوانه نظام تلقی می شود، هجمه دشمنان این است که مردم را از نظام و ولایت دل سرد کنند تا مردم پای صندوق رای نیایند، وظیفه بسیجیان و همه مردم این است که همه پای صندوق رای بیایند، صندوق رای نماد اقتدار نظام است.

فرمانده سپاه فیروزکوه خاطر نشان کرد: در صحنه عمل وظیفه ما این است که افراد انقلابی را وارد مجلس کنیم تا با مصوبات خود در مقابل نظام سلطه آمریکا و صهیونیست ها بایستند، در این چهل سال امنیت انتخابات با تمام قدرت برقرار شد و این انتخابات هم با تمام اقتدار برگزار خواهد شد و دشمنان در این عرصه هم شکست خواهند خورد.

خبرنگار: فاطمه شاه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار